כמו בשנים הקודמות, גם השנה נכחנו בכנס השיווק במנועי חיפוש המוביל SMX ישראל. הכנס נפתח אמנם בהרצאת מפתח על השינויים בתחום השיווק באינטרנט בשנים האחרונות, אבל המנטרה שחזרה ברוב הפאנלים הייתה "התוכן הוא המלך" בתוספת הסתייגות כלשהי, תלוי בנושא הפאנל. הדרכים לצרוך את התוכן השתנו (מסמארטפונים וטאבלטים ועד גוגל גלאס), וגם הגדרת המושג תוכן התרחבה: לא עוד מאמרים המבוססים על מילות מפתח, אלא גם תכנים ויזואליים (תמונות, וידאו, אינפוגרפיקות), אבל בין שרוצים לקדם מותג ברשתות חברתיות או להתמודד עם העדרן של מילות המפתח מדו"חות האנליטיקס, לפי SMX ישראל 2014 המסקנה העיקרית היא שכדי להצליח בשיווק באינטרנט ב-2014 צריך להשקיע (זמן, כסף ומחשבה) בתוכן. עוד כמה נקודות יותר ספציפיות שעלו ב-SMX 2014:

פרסום במנועי חיפוש:

לעשות:

שיווק ברשתות חברתיות:

לעשות:

לא לעשות:

שיווק תוכן

לעשות:

לא לעשות:

בניית והסרת קישורים

לעשות:

 לא לעשות:

קידום למובייל

לעשות:

לא לעשות:

עוד סקירות של הפאנלים ב-SMX ישראל 2014:

ניהול מוניטין

סיכום הפאנל על מיתוג וניהול המוניטין בתוצאות החיפוש וברשתות חברתיות.

SEO בעברית

סיכום הפאנל היחידי ב-SMX שמתנהל בעברית: מומחי קידום אתרים מקומיים משתפים מניסיונם בקידום אתרים בעברית.

יוטיוב ואופטימיזציה לווידאו

פאנל על מלך התוכן החדש – הווידאו, כולל טכניקות קידום אורגני וממומן ביוטיוב ושיפור אחוזי המרה של סרטוני וידאו.

טיפים לקידום אתרים

טיפים בדוקים ומנוסים לקידום אתרים, כולל סודות לקידום אתרי מסחר גדולים בעלי מיליוני עמודים.

גרף החיפוש של גוגל

עצות ורעיונות לקידום אתרים בעקבות השינויים בתוצאות החיפוש של גוגל (גרף החיפוש, עדכון Hummingbird).

איך להתמודד עם Not Provided

חלופות לדו"ח מילות המפתח של גוגל אנליטיקס או הזדמנות לשנות את הגישה לגבי מילות מפתח ותוכן באתר.

חיפוש נבואי: גוגל גלאס וכו'

פאנל עתידני על כלי החיפוש הנבואיים של גוגל ושל אפל, ואיך אנשי שיווק יכולים להתכונן אליהם כבר מעכשיו.

יוניברסל אנליטיקס

על השינויים בכלי האנליטיקס של גוגל ואיך משפיעים על מדידת המרות באתר ומחוץ לו.