פרסום בגוגל

פרסום בגוגל נחשב לאחד הכלים היעילים ביותר לפרסום דיגיטלי. הפרסום ב-Google Ads, פלטפורמת הפרסום של ענקית החיפוש, מאפשר לעסקים ולארגונים להגיע לקהל רחב ומגוון בצורה ממוקדת ומדויקת, ובכך להגדיל את הסיכוי להמרות ולמכירות.

פלטפורמת החיפוש של גוגל מאפשרת למפרסמים לבחור את קהל היעד שלהם לפי מגוון קריטריונים, כגון מיקום גיאוגרפי, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, התנהגות גולשים ומונחי חיפוש. הפלטפורמה פועלת לפי תשלום על כל קליק (PPC – Pay Per Click), כך שמפרסמים משלמים רק בעבור מודעות שהגולשים הקליקו עליהן ובעצם מקבלים תנועה מגולשים שכבר מעורבים ומעוניינים בהצעה השיווקית.

המערכת מבוססת על מכרזים בהם מפרסמים מתחרים על שטחי פרסום וחשיפות ללקוחות פוטנציאליים. כשמיקום המודעה נקבע לפי ה- Ad Rank של המודעה. זהו חישוב שמבצעת המערכת ע"ב שילוב פרמטרים כמו הצעת המחיר, מטרת הקמפיין, איכות המודעה, שיעור קליקים, חווית דף הנחיתה ועוד.

ישנם מספר סוגים של מודעות פרסום בגוגל:

מה אנחנו מציעים?

למה אנחנו?