מה?

ווב אנליטקס משתנה ונהפך למשולב יותר בסביבת העבודה והמכשירים שלנו. איך אפשר לעקוב אחרי המקור של ההמרה? האם היא הגיעה מחיפוש בטלפון שבסופו של דבר הסתיים בהמרה דרך המחשב? האם המרה התרחשה בחנות הקמעונאית? המומחים שלנו ייתנו לכם את הרשימה המלאה של איך להרכיב אסטרטגיה מלאה לאנליטיקס.

מי?

מרצה:  דניאל וויסברג מגוגל ו- ויהושע קורן מאנליטקס נינג'ה

נקודות חשובות שהוזכרו:

אנחנו יודעים היום מעט מאוד על הרצונות והצרכים של הלקוחות שלנו.

כיום אנו מודדים בעיקר: לחיצה על מודעות, דפי נחיתה והמרות.

אך כיצד אנו מודדים המרה שנעשתה באמצעות שיחת טלפון או קנייה בחנות שהגיעה בעקבות ביקור באתר? כיום אנו יודעים להביא ליד, אך המרחק מליד ועד רכישה הוא עדין גדול.

כיום כל ביקור מכל מכשיר הוא נפרד, אנחנו יכולים לקבל ביקורים רבים באתר, אך הם יהיו למעשה כולם של אותו משתמש, ואנו נקבל מידע שהוא מעוות מבחינה סטטיסטית.

כיצד בעתיד גוגל יחברו בין האוף-ליין לאון-ליין?

כיום בכל מכשיר נשתל לנו קוקי ואנו מקבלים את המדידה לפי בצורה שונה אף על פי שזה אותו בנאדם.

גוגל יהפכו כל יוזר לקוקי אחד, כך שכל המידע לא ישמר במחשב שלנו אלא בשרתים של גוגל, ככה הם לא יהיו תלויים במכשירים השונים (החיבור בין המכשירים השונים יעשה דרך ממשקי גוגל: ג'ימייל, גוגל פלוס וכו')

במקרה שנוכל לחבר בין כל מכשירי המשתמש ולהבין שזה למעשה אותו בנאדם, נוכל למדוד גם המרות אשר לא קרו באתר אלא מחוצה לו.

 

מה כדאי לקחת אתכם?

ההבנה שכיום אנו מצויים בבעיה במדידת המרות שאינן קורות באתר, אך התחילו באתר.

בעתיד הלא רחוק נוכל למדוד המרות אלו בצורה טובה יותר, וכך גם לשפר את יחס ההמרה.