הבלוג שלנו

רעיונות טובים של מקדמי אתרים – SMX ישראל 2014

'Gilad Sasson'
27 בינואר 2014
זמן קריאה: דקה אחת

מה?

מומחי קידום אתרים מהארץ ומחו"ל ישתפו את הקהל ברעיונותיהם הטובים ביותר. מומלץ להביא מחברות ולרשום כל מילה.

מי?      

מנחה: בארי שוורץ מ-Rusty Brick.

משתתפים: אלי פלדבום מ-Rank Above, גבריאל גולדברג מ-Internet Marketing Ninjas, עקיבא בן-עזרא מ-BenEzra Marketing וארי נחמני מ-Kahena Digital Marketing.

מה כדאי לקחת אתכם?

אלי פלדבאום דיבר על קידום אתרים מסחריים גדולים ומותגים מוכרים.

החיפוש הפופולרי ביותר לכל מותג הוא שם המותג+קופון. לכן כדאי לייצר דף קופונים, גם בלי להציע קופונים ממשיים ולהשתלט על תוצאות החיפוש – Zappos עושים את זה.

Macy’s היא דוגמה לאתר מסחרי גדול שמצליח להתמקם בתוצאות החיפוש מבלי לפגוע בחוויית המשתמש. השיטה היא שימוש ב"דפי נחיתה סודיים", מעין דפי קטגוריות שלא מופיעים באתר ואפשר להגיע אליהם רק מתוצאות החיפוש, במקביל לדפי הקטגוריות הרשמיים, שמדורגים פחות טוב אבל ממירים טוב יותר.

דפי נחיתה נצחיים בתכנים שתמיד רלוונטיים ופופולריים (How to  למיניהם).

החוקים הבסיסיים: תוכן – לא להשתמש בתיאור היצרן, כותרות – להתאים את הכותרות למילות החיפוש (שמלה ירוקה ולא שמלת פיסטוק), קישורים פנימיים עקביים.

גרף הידע – להשתמש בוויקיפדיה וגוגל פלוס כדי להגדיל את החשיפה ואת הכניסות לאתר.

Google Authorship – לשיפור אחוזי ההקלקה

גם עקיבא בן-עזרא הדגיש את החשיבות של תגיות כותרת (title tags) והמליץ להשתמש בפלאגין לוורדפרס שמאפשר ליצור הפרדה בין הכותרת לשם הפוסט.הוא דיבר גם על off-site SEO והמליץ להשתתף בפורומים ובלוגים בנישה, אתרי שאלות ותשובות (Yahoo Answers, Quora). מחקר המילים צריך להתמקד בשאלות ובביטויים.