מה?

פאנל העוסק באלגוריתמים השונים ובעונשים הידניים שמטילים מנועי החיפוש על מנהלי אתרים סוררים ובצעדים שיש לנקוט כדי להיחלץ מאותם עונשים.

מי?

מנחה: מאייר רייך מ-RankAbove

משתתפים: ג'ון מיולר מגוגל ומנחם רוזנבאום מ-Lucky Boost.

הרצאה על הוצאת אתר מעונש של גוגל

איך להוציא אתר מעונש של גוגל

נקודות חשובות שהוזכרו:

כמה עצות חינם מג'ון מיולר מגוגל:

1. לא להתעלם מ-SEO טכני.

2. לנקות אתר לוקח זמן (צריך סבלנות), מומלץ לעשות זאת בהקדם על מנת להימנע מבעיות עתידיות, אל תחזור על עצמך, כוון תמיד ללמעלה ואל תחכה את המתחרים.

3. כנות ואמינות בהגשת הבקשה (reconsideration request)

4. בקש עזרה מאחרים: השתמש בפורומים לעזרה וב- live hangouts

באילו בעיות "בתוך הדף" (on-page) מומלץ לטפל:

1. תוכן פרוץ באתר

2. תוכן "ספאם" שנוצר על ידי בני אדם: פורומים באתר, תגובות, פתיחת פרופילים של יוזרים וכדומה.

3. טקסט מוחבא, דחיסת מילות מפתח.

ענייני "ספאם" שקשורים לתוכן באתר שמומלץ לטפל בהם:

1. תוכן אוטומטי (מתורגם באופן אוטומטי, מועתק עם שינויים קלים וכדומה).

2. תוכן באיכות נמוכה מאוד (תוכן משוכתב).

3. מיקרו-אתרים, אתרי לווין בתוך האתר וכדומה.

איך להתמודד עם זה (פשוט תסירו אותם):

1. להפוך את העמודים הללו לעמודי 404 או לשים עליהם no index  או robots.txt

2. כלים ייעודים להסרת URL.

מומלץ ליצור מדיניות התמודדות עתידית עם מקרים כאלו.

התמודדות עם ענייני לינקים:

1. הסירו לינקים רעים במידת האפשר

2. הגישו בקשת disavow לשאר (יש לשקול לכלול את כל הדומיין ולא רק דפים ספיציפים, מה הסיכוי שיש אתר טוב ובו יש דף ספאם שדווקא ממנו יוצא קישור?)

3. לגבי עונש ידני: התמקדו בלינקים מהוובמסטר טולס (ומצאו אחרים שדומים להם).

4. תעדו את העבודה שלכם

reconsideration request  (רק בעונשים ידניים)

1. להיות ממוקד ולעניין:

2.  הראו מאמץ והשקעה אמיתיים, חשוב להיות כנים!

3. מסמכים תומכים: חשוב שתהיה גישה ללא סיסמה.

4. אנשים עוברים עליהם בצורה אנושית, מה אתם הייתם רוצים לראות שם?

מה אלגוריתם "האיכות" של גוגל רוצה לראות?

אתרים מעולים, ייחודים, שלמים, עם תוכן איכותי וטוב.

זכרו:

מה כדאי לקחת אתכם?

את כל העצות שכתובות למעלה!