SMX ישראל 2013 היה עמוס במידע על שיווק באינטרנט על תת-ענפיו:
קידום אתרים אחרי שינויי האלגוריתם של גוגל, פרסום במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, שיווק במדיה חברתית ועוד חידושים שצפויים להשתלט על תעשיית החיפוש: קידום למובייל, רשת סמנטית ועוד. להלן תמצית הדברים שנאמרו בפאנלים השונים בכנס וקישורים לסיכומים המפורטים יותר לכל פאנל ופאנל שסיכמנו, יש גם קישורים לאלבומי התמונות, סרטוני יוטיוב, פייסבוק… באנו לעבוד 🙂

בניית קישורים

לעשות

לא לעשות

עוד על קישורים נכנסים ועל החיים אחרי פינגווין ב-בניית קישורים אחרי פינגווין וב-Surviving Panda, Penguin & the Zoo.

נקודה למחשבה

לפי ג'ים בויקין מ-Internet Marketing Ninjas הלייק, הטוויט או התגובה הם הקישור החדש. אם בעבר המפתח לבניית סמכות בעיני מנועי החיפוש היה בניית קישורים, היום קישורים הם גלגל שיניים אחד במערכת בעלת רכיבים שונים שרובם חברתיים.

עוד על עתיד ה-SEO והחיפוש.

תוכן

לעשות

לא לעשות

עוד טיפים על שיווק תוכן:

מחקר מילים ופיתוח תוכן

אופטימיזציה ליוטיוב

SEO בעברית

פרסום במנועי חיפוש

לעשות

 לא לעשות

עוד מידע וטיפים למפרסמים:

יסודות החיפוש הממומן

טיפים מתקדמים ל-PPC

אופטימיזציית המרה

PPC – סשן אינטראקטיבי

Search, Display ושיווק מחודש

אנליטיקס

שיווק ברשתות חברתיות

לעשות

לא לעשות

עוד על שיווק ופרסום ברשתות חברתיות:

טוויטר וגוגל פלוס

פייסבוק ופרסום באתרים חברתיים

מדיה חברתית –ה"קליניקה"

SEO אגרסיבי

SEO טכני

לעשות

 עוד טיפים ונקודות למחשבה:

 קידום למובייל

חיפוש סמנטי

 ועוד משהו שקרה ב-SMX 2013 – הצגנו את תכנית השותפים של נקודה, שמשלמתעד  10% עמלה לכל מי שמפנה אלינו לקוחות פוטנציאליים. אז אל תתביישו – מכירים מישהו שצריך שירותי שיווק באינטרנט, גוגל, פייסבוק ובכלל?

הפנו אותו אלינו ותוכלו להרוויח!

עוד תמונות מ-SMX ישראל 2013:

פייסבוק – תמונות מכנס SMX 2013 בירושלים

גוגל+  – תמונות מכנס SMX 2013 בירושלים