הבלוג שלנו

Aggressive SEO – SMX 2013

Gilad Sasson
Gilad Sasson
7 בינואר 2013
זמן קריאה: דקה אחת

מאת: Michal Sharoni

מה?

קידום אתרים אגרסיבי בסביבות תחרותיות במיוחד. בפאנל הוצגו טכניקות הקידום שמשתמשים בהן בעולם ההימורים, התרופות והפורנו כדי להתמקם על מילות מפתח תחרותיות וכדי לפגוע במתחרים.

מי?

מנחה: גלעד ששון מנקודה

משתתפים: זיו דסקלו מ-Wise Impact, ארי נחמני מ-Kahena Digital Marketing, טל פריהר מ-Tal Advanced Tech ושגיא קהלני מ-blackjack.

 

Aggressive SEO panel
Aggressive SEO panel

כנראה אחת ההרצאות המסקרנות ביותר שהיו בכנס שכן הגיעו אליה המון אנשים שמילאו את כל האולם וגם את המעברים.
קידום אתרים אגרסיבי מציע שיטות שנויות במחלקות לקידום אתרים ביניהן קישורים מוסתרים, הקלקות כפולות ו-clickjacking. באמצעות שיטות אלו המשתמש אינו יודע אבל כאשר הוא לוחץ על כפתור המורכב מתמונה, לכאורה כפתור לגיטימי, הוא בעצם מצטרף לדף פייסבוק או גוגל + שאותו הגדירו מראש מבלי שהוא יודע.  פעולות אלו אפשריות ע"י כתיבת קוד המפנה את הקליק לדף אחר לגמרי ומבצע פעולה שונה מזו שהמשתמש ביקש.
כל הפעולה הזו שקופה למשתמש אבל מביאה תועלת רבה לצד השלישי אם זה דף פייסבוק עם עשרות אלפי לייקים או אתר שמרוויח כסף מכל הקלקה.

מה כדאי לקחת אתכם? 

כלום! אנו לא ממליצים ללקוחותינו לנקוט בשיטות אלו (למעט לצורכי מחקר ובידור) מכמה סיבות:

  1. מדובר בשיטות black hat מובהקות
  2.  חלק מהשיטות הללו עלולות לשרוד את הענישה של גוגל תקופה קצרה בלבד ובד"כ יורדו בדירוגים באופן משמעותי
  3. עסק שרוצה לבסס את המעמד והמוניטין שלו יבחר בשיטות קידום אתרים איכותיות שאולי יקחו יותר זמן אבל יבססו את מעמדו ברשת בכלל ובגוגל בפרט