הבלוג שלנו

ניהול קישורים: קנייה ודחייה – SMX ישראל 2015

'Gilad Sasson'
10 באוקטובר 2015
זמן קריאה: דקה אחת

מה?

כל עוד אלגוריתם הדירוג של גוגל מבוסס על קישורים, אנשי קידום אתרים נדרשים לעסוק בהשגת קישורים חדשים ובתחזוקה שלהם. בפאנל ישתתפו מומחים בבניית אתרים והוא יעסוק גם בבניית קישורים טובים וטבעיים וגם בדחייה של קישורים גרועים ולא טבעיים.

מי?

מנחה: אלי פלדבלום מ-RankAbove

דוברים: שלמה ויזן מ-Kahuna Digital Marketing ואלי פלדבלום

 

מה כדאי לקחת אתכם?