מאת: Michal Dar

מה?

דיון נטול מצגות פאוורפוינט שינסה לחזות את הצפוי ב-SEO בעתיד ולעזור לכם לתכנן את אסטרטגיית השיווק במנועי חיפוש ל-2013.

מי?

מנחה: אלי פלדבלום מ-RankAbove

משתתפים: גיל רייך מ-Managing Greatness, רועי סורצקי מ-Sorezki וג'ים בויקין מ-Internet Marketing Ninjas.

 

אתרים וכלים חשובים שהוזכרו:

schema.org – אתר המספק תגיות HTML עבור מנהלי אתרים לשם הקלה על סריקת האתר בידי מנועי החיפוש.

Pubsubhubbub – פרוטוקול שהושק על ידי גוגל ב-2009 המאפשר פרסום ועדכון מיידי של מידע בזמן אמיתי.

 

מה כדאי לקחת אתכם?

ממה כדאי להזהר? מתופעת הפוגו סטיק. משחק הילדים התמים נבחר כדי לתאר חווית משתמש גרועה. כאשר גולש נכנס לתוצאה בדף החיפוש של גוגל ומיד חוזר אל דף התוצאות ומקליק על תוצאה אחרת זהו סמן חזק עבור גוגל כי התוצאה לא סיפקה את מבוקשו. כך על פי ג'ים בויקין.

לטענת בויקין המפתח היה בעבר בניית קישורים, אך כיום קישורים הפכו לגלגל שיניים אחד במערכת בעלת רכיבים שונים שרובם חברתיים.

בעבר אתר בעל סמכות היה יכול להביע אמון באתר נוסף על ידי מתן קישור, כיום גוגל ממפים את הרשת החברתית, ולכל משתמש יש אפשרות לקבל סמכות כמביע אמון באתרים על ידי הרשתות החברתיות.

במלים אחרות, הלייק, הטוויט או התגובה הם הקישור החדש.