הבלוג שלנו

Search, Display & Retargeting Mix

'Gilad Sasson'
6 בינואר 2013
זמן קריאה: דקה אחת

מה?

איך המקצוענים מפיקים את המיטב מהשילוב בין כל האמצעים השיווקיים (לרבות מודעות פרסום טקסטואליות ומודעות display) כדי להרחיב את קהל היעד ולשפר את ההמרה.

מי?

מנחה: אופיר כהן מ-Universal McCann Search

משתתפים: עמרי בריל מ-Podium, נועם יסקי מ-.Actv-Tec Ltd ורוס פלוטקין מ-Kahena Digital Marketing.

 

אתרים וכלים חשובים שהוזכרו:

Google tag tool – חינמי וידידותי למשתמש

 מה כדאי לקחת אתכם?

כולם מוכרים מידע על משתמשים למפרסמים. פייסבוק כבר עושים את זה, אמזון בדרך, וכל השאר יצטרפו בהמשך. למפרסמים זה בוודאי מועיל, הם יכולים לפנות אל המשתמשים בימי ההולדת שלהם וכדומה. המשתמשים, לעומת זאת, יכולים לחשוב מחדש על המידע האישי שהם מפיצים ברשת.