הבלוג שלנו

Conversion Optimization

Gilad Sasson
6 בינואר 2013
זמן קריאה: דקה אחת

מה?

כל הדרכים להמיר מבקר באתר ולגרום לו לקנות מוצר כלשהו, למלא טופס, להוריד כלי או להשלים כל פעולה רצויה אחרת, איך לשפר את אחוז ההמרה ולמדוד את השיפור וגם איך לשפר את החזר ההשקעה (ROI) ועוד טיפים לקידום חנויות אינטרנט.

מי?

מנחה: אוליבייה עמר מ-Point Up Media.

משתתפים: גב גולדברג מ-SEO ROI, אמיר ירקוני מ-Seperia ורון בן–עמי מ-World Wide Organization.

 אתרים וכלים חשובים שהוזכרו:

Slideshark – כלי ליצירת והצגת מצגות במכשירים ניידים.

דוגמה ל-split testing מהמצגת של רון בן-עמי

 

מה כדאי לקחת אתכם?

לאתרי מסחר – אפשר לחסוך את תהליך ההרשמה לאתר ממשתמשים שרוצים לקנות.

Email marketing  ו-שיווק מחודש – דרכים להחזיר משתמש למסלול ההמרה.

The double page technique –  דף נחיתה דו שכבתי –  דף יצירת קשר קדמי ודף תוכן אחורי – המבקרים מופנים ישירות למסלול ההמרה ומנועי החיפוש רואים מילות מפתח.

לא לפחד מסטראוטיפים – a/b testing מראים שנשים מעדיפות ורוד ומחמאות על מראהן הצעיר, גברים מעדיפים בלונדיניות שופעות וכולם מעדיפים שעובד הכפיים ייראה מממ אקזוטי.

 מצגות מהפאנל:

המצגת של Gab Goldenberg