הבלוג שלנו

סיכום SMX ישראל 2015

Gilad Sasson
3 בנובמבר 2015
זמן קריאה: דקה אחת

כנס SMX ישראל 2015 הסתיים וכמדי שנה אנחנו מביאים לכם תקציר של הפאנלים הכי טובים עם הטיפים הכי מועילים לשיווק באינטרנט:

SMX ISRAEL 2015

פאנלים בנושא קידום במובייל

המרות במובייל

מה זה ה-mobile moment ואיך אפשר להשתמש בו כדי לגרום לגולשים במובייל (כ-50% מסך הגולשים באינטרנט) להשלים המרה באתר או באפליקציה?

smx israel - mobile moments

 

קידום אתר מובייל בגוגל ובינג

איך להתאים אתר למובייל ולהימנע מפגיעה בדירוג האתר בעקבות עדכון המובייל של אפריל 2015?

 

טיפים בנושא קידום אתרים אורגני

 

בדיקת ה-SEO האולטימטיבית

איך קצב הסריקה והאינדוקס של האתר משפיע על הקידום האורגני בגוגל ואילו בדיקות SEO כדאי לערוך לאתרי לקוחות?

 

SEO בעברית

איך לקדם אתר בעברית בכלל ואתר לוקאלי ואתר מובייל בפרט, ואיך להתאים את התוכן והקישורים לקידום בגוגל ישראל.

smx israel - Hebrew SEO1

 

התאוששות מעונשים של גוגל

איך להימנע מעונשי גוגל ועדכוני האלגוריתם של גוגל, בעיקר פנדה, פינגווין ופאנטום (שהתמקד במאמרי How to) ואיך להתאושש מהם?

דגשים בעדכון פינגווין - ממה להיזהר בשביל לא לקבל עונש של גוגל

 

שיחה עם נציג גוגל

מי קהל היעד של רוב האתרים באינטרנט ולמה כדאי לחשוב עליהם לפני שחושבים על רובוטי הסריקה של גוגל?

smx israel google keynote1

 

טכניקות SEO מתקדמות

איך להתאים את האתר לרובוט הסריקה של גוגל ומה לעשות עם תחרות פנימית בין דפי נחיתה?

 

דיונים על קידום ממומן בגוגל ובפייסבוק

מודעות מותאמות אישית ורימרקטינג

למה חשוב ליצור מודעות מותאמות אישית בפרסום בגוגל ובפייסבוק ואיך להשתמש בכלי המיקוד?

smx israel - personalized ads

 

דוחות גוגל אנליטיקס לשיווק באינטרנט

איך ליצור דוחות אנליטיקס מותאמים אישית ולעקוב אחרי יעילות הקמפיינים (בחיפוש אורגני וממומן) ואחרי פעילות המשתמש גם מחוץ לאתר?

 

עתיד החיפוש בגוגל

 

היכרות עם Google Search Console

אילו פיצ'רים גוגל מתכננים להוסיף ל-Search Console ואיך להוסיף אפליקציה לאינדקס של גוגל?

תשובות ישירות בגוגל

איך להתאים את תוכן האתר ואת המבנה שלו כדי להופיע בתשובות הישירות בתוצאות החיפוש בגוגל?

תשובה ישירה בגוגל

חיפוש עתידני בגוגל

איך החיפוש הפרידיקטיבי, התשובות הישירות והחיפוש הקולי ישפיעו על הקידום בגוגל בעתיד?

יותר מדי מידע