מה?
ברוב תוצאות החיפוש בגוגל כבר לא רואים עשרה קישורים טקסטואליים בצבע כחול. מנוע החיפוש מספקים תשובות לפי מידע מובנה וישויות מוכרות. זה התחיל עם גרף הידע של גוגל (Knowledge Graph) ונראה היום בכל מיני דרכים בתוצאות החיפוש. הפאנל יציע למשווקים במנוע החיפוש דרכים להתמודד עם חיפושים מסוג זה ולהצליח בהם.
מי?
מנחה: בארי שוורץ מ-RustyBrick
דוברים: נתן ספרן מ- Blue Nile Research וארי נחמני מ- Kahena Digital Marketing
מה כדאי לקחת אתכם?
– כדי שגוגל ישלוף את התוכן שלכם החוצה לדף הראשון בתור תשובה ישירה, עליכם לנסח אותו בלשון ברורה, טבעית ונקיה. נסחו את התשובה בצורה שתענה בדיוק לשאלה שהזין המשתמש בשורת החיפוש.
– גוגל משתמש באלגוריתם ספציפי על מנת לזהות תשובה ישירה. מכיוון שגוגל לא נודעת בנדיבותה לחשוף את האלגוריתמים שלה, עלינו לנתח תשובות ישירות כדי להבין את המבנה הנכון. לאחר שהבחנו בדפוס החוזר, אפשר לשכפל אותו.
– כדי להקל על זיהוי תשובה ישירה מומלץ להשתמש ברשימות. רשימה, בעיקר אחת ממוספרת, מצביעה לגוגל על פתרון המחולק לשלבים שבא לענות על שאלת המשתמש בצורה מסודרת וברורה. השתדלו לבנות רשימות ארוכות יחסית. תשובה ארוכה מספיק תופיע קטועה, ותעודד את המשתמש להיכנס לאתר כדי לראות את ההמשך שלה.
(את הרשימות יש לבנות בHTML עם התגיות <ul> / <ol>)