הבלוג שלנו

מודעות מותאמות אישית ורימרקטינג – SMX ישראל 2015

Gilad Sasson
2 בנובמבר 2015
זמן קריאה: דקה אחת

מה?

גוגל אנליטיקס, פייסבוק, טוויטר ופלטפורמות פרסום אחרות משתמשות בכלי פילוח מתקדמים כדי להציע למשתמשים מודעות מותאמות אישית ולשפר את שיעור ההמרה ואת החזר ההשקעה. בפאנל יוצגו טקטיקות חדשניות לפילוח קהלים, לתפירת קמפיינים ומודעות הפונות ישירות אל המשתמש.

מי?

מנחה: אופיר כהן מ- Universal Mccann Digital

דוברים: אדיר רגב מ-GO Internet Marketing ואופיר כהן.

 smx israel - personalized ads

מה כדאי לקחת אתכם?

העקרונות החשובים ביצירת מודעות מותאמות אישית:
הבנה של התנהגות המשתמש, מיפוי וצביעה של התהליכים העיקריים והפעולות שמובילות אותם, יצירה של מודעות מותאמות על פי כל הנתונים שהתקבלו על קהל היעד והמשתמשים.