הבלוג שלנו

המרות במובייל – SMX ישראל 2015

Gilad Sasson
2 בנובמבר 2015
זמן קריאה: דקה אחת

מה?

כיום כמחצית מהתעבורה באינטרנט מגיעה ממכשירי מובייל, וגם שיעור גדול מהקניות ברשת. הפאנל ידון בדרכים היעילות ביותר לגרום לגולשים במובייל להשלים המרות וידבר על סוגי מודעות הפרסום הייחודיות למובייל, על מיקוד לפי מכשיר, מיקום וכדומה.

מי?

מנחה: אופיר כהן מ- Universal Mccann Digital

דוברים: שי גבאי מ-NetFocus-Global.com ואסף בן יהודה מ- Universal Mccann Digital

 smx israel - mobile moments

מה כדאי לקחת אתכם?

השתלטותו המוחלטת של המובייל על חיינו שינתה ללא היכר את התנהגות הגולשים, אנחנו לא רק בודקים מה השעה, שולחים הודעה או לוחצים על הלייק – אנחנו פונים למכשיר הנייד בשביל לרכוש מוצר, להרחיב את הידע, לתכנן תכניות ועוד, ומצפים לקבל תשובות ישירות ומהירות.

המציאות החדשה ממחישה עבור מותגים, עסקים ומשווקים את הצורך בהתאמה של התוכן וחווית הגלישה לרגעים המכריעים (Mobile moments) שבהם ניגש הלקוח לצרוך את השירות או המוצר.