הבלוג שלנו

קידום אתרים ידידותי למובייל בגוגל ובינג – SMX ישראל 2015

Gilad Sasson
2 בנובמבר 2015
זמן קריאה: דקה אחת

מה?

לפי גוגל, עדכון המובייל השפיע על יותר אתרים מאשר עדכון פנדה או פינגווין. לקידום למובייל אמנם יש הרבה מן המשותף עם קידום אתרים מסורתי, אבל גורמים אחרים משפיעים על מיקומי האתרים בחיפוש במובייל, בהם חוויית המשתמש, התאמה לכל סוגי הטלפונים והמכשירים הניידים, מהירות הטעינה, מיקום הקישורים, שימוש במדיה עשירה ועוד. הפאנל יציג את כל הגורמים המשפיעים על קידום אתרים במובייל.

מי?

המרת התוכן לידידותי לניידים

מנחה: בארי שוורץ מ-RustyBrick

דוברים: ארי רות מ-DriveHill Media וג'ונתן וובר מ-Marathon Studios

 

מה כדאי לקחת אתכם?

עיצוב רספונסיבי

– התאמה למובייל, אם דרך עיצוב רספונסיבי או בניית אתר מובייל נפרד היא דבר קריטי שחשוב מאוד ליישם על התוכן האינטרנטי שלכם במידה והדבר עוד לא קרה. אי התאמת התוכן, גוררת אחריה פגיעה ישירה בדירוג האתר ואיכותו בעיני גוגל.

הכלי לבדיקת ידידותיות האתר לטלפונים ניידים

– משום שהתאמתו של האתר כה חשובה בעיניי גוגל, היא בנתה כלי שהפך למאוד שימושי בעקבות עדכון מנוע החיפוש שלה. הכלי Google Moblie Friendly Tool יאפשר לכם לבדוק אם התוכן באתר שלכם מוצג כראוי ובאופן ברור על גבי כל סוגי המסכים הפופולרים.

ספרייה לבניית אתרים רספונסיביים

– לאלו מבנינו שעומדים לפני הקמת אתר חדש או מתכננים שינויים מהותיים באתר קיים – מומלץ מאוד להשתמש בממשק התכנות של טוויטר: Twitter Bootstrapבעזרת הממשק אתם, או המתכנתים שלכם, תוכלו לבנות אתר רספונסיבי בצורה פשוטה ומהירה הרבה יותר מבשיטה המסורתית של כתיבת הקוד מאפס.