הבלוג שלנו

השינוי הדרמטי בלוגו של גוגל

2 בספטמבר 2015
גוגל הציגו אתמול לוגו חדש. רק חודש אחרי שהודיעו על שינוי דרמטי במבנה החברה עודכן... המשך קריאה.
27 באוגוסט 2015

מ-SEO ל-SXO – איך לשפר את חוויית החיפוש בגוגל

כל מי שעוקב אחרי תעשיית קידום האתרים באינטרנט ואחרי השינויים שהתחום עבר בשנים האחרונות בוודאי... המשך קריאה.
26 באוגוסט 2015

סיכום תשע"ה (2015) בקידום אורגני בגוגל

כמדי שנה, בעיתוי מקרי לפני ראש השנה, יוצא דו"ח הגורמים שהשפיעו על דירוג האתרים בגוגל... המשך קריאה.
2 באוגוסט 2015

5 עדכוני פייסבוק לחודש אוגוסט 2015

פייסבוק ממשיכים לעדכן את מערכת הפרסום, את אלגוריתם הדירוג ומוצרים נוספים בתדירות גבוהה. רק בחודש... המשך קריאה.
29 ביולי 2015

קיבלתם התראה מגוגל על משאבי JS ו-CSS חסומים? כך תתקנו

גוגל התחילו לשלוח התראות לאתרים שחוסמים JavaScript ו-CSS ומזהירים אותם שהמיקומים שלהם צפויים להיפגע מהחסימה.... המשך קריאה.
28 ביולי 2015

גוגל יסגרו את ה-API של ההשלמה אוטומטית

גוגל הודיעו שיסגרו בקרוב את ה-API של ההשלמה האוטומטית (autocomplete או autosuggest), והצעד הזה עלול... המשך קריאה.
23 ביולי 2015

ככה תשתמשו בהשלמה האוטומטית של גוגל לקידום האתר

רובכם בוודאי יודעים שההשלמה האוטומטית של גוגל (autocomplete) יכולה להיות כלי יעיל לזיהוי מילות מפתח,... המשך קריאה.
22 ביולי 2015

שאלות ותשובות על דומיינים עליונים (TLDs) בגוגל

גוגל פרסמו עדכונים על איך מנוע החיפוש מתייחס לדומיינים עליונים (TLD, Top Level Domain, כלומר... המשך קריאה.
19 ביולי 2015

גוגל השיקו כפתור קנייה בתוצאות החיפוש הממומנות במובייל

כפתור הקנייה בתוצאות החיפוש של גוגל הושק רשמית ביום רביעי שעבר, והוא בעצם לא ממש... המשך קריאה.
12 ביולי 2015

הנחיות חדשות לייצוג העסק בגוגל

גוגל עדכנו את ההנחיות לייצוג העסק בגוגל, בעיקר את הנושא של איך חברות שיווק באינטרנט... המשך קריאה.