הבלוג שלנו

ניהול קישורים: קנייה ודחייה – SMX ישראל 2015

10 באוקטובר 2015
מה? כל עוד אלגוריתם הדירוג של גוגל מבוסס על קישורים, אנשי קידום אתרים נדרשים לעסוק... המשך קריאה.
10 באוקטובר 2015

שאלות ותשובות עם גוגל על פעולות ידניות – SMX ישראל 2015

מה? מפגש חד-פעמי של שאלות ותשובות עם חבר בצוות איכות החיפוש בגוגל העובד על פעולות... המשך קריאה.
29 בספטמבר 2015

חדש בפרסום בגוגל: מיקוד לפי אימיילים של לקוחות (Customer Match)

גוגל הודיעו על השקת מוצר פרסום חדש שיאפשר למפרסמים למקד את הקמפיינים לרשימת כתובות אימייל,... המשך קריאה.
24 בספטמבר 2015

קידום אפליקציות בגוגל

מאז התחילו גוגל לאנדקס תוכן פנימי באפליקציות, גם של אנדרואיד וגם של אפל, נולד אתגר... המשך קריאה.
20 בספטמבר 2015

פרסום בג'ימייל נפתח לכל המפרסמים בגוגל אדוורדס

  הפרסום בג'ימייל יצא מגרסת הבטא והוא מגיע עכשיו לכל המפרסמים בגוגל אדוורדס, כך הודיעו... המשך קריאה.
10 בספטמבר 2015

ברכת שנה טובה תשע"ו – 2015

  חברת נקודה מברכת אתכם בברכה ייחודית לראש השנה בהשראת הלוגו החדש של גוגל.... המשך קריאה.
2 בספטמבר 2015

צריכת מדיה בישראל – הכנס השנתי של שותפי גוגל 2015

כיצד הישראלים צורכים מדיה? יונתן ריפתין, מנהל תחום תקשורת בגוגל, הציג מחקר של גוגל מ-2015... המשך קריאה.
2 בספטמבר 2015

השינוי הדרמטי בלוגו של גוגל

גוגל הציגו אתמול לוגו חדש. רק חודש אחרי שהודיעו על שינוי דרמטי במבנה החברה עודכן... המשך קריאה.
27 באוגוסט 2015

מ-SEO ל-SXO – איך לשפר את חוויית החיפוש בגוגל

כל מי שעוקב אחרי תעשיית קידום האתרים באינטרנט ואחרי השינויים שהתחום עבר בשנים האחרונות בוודאי... המשך קריאה.
26 באוגוסט 2015

סיכום תשע"ה (2015) בקידום אורגני בגוגל

כמדי שנה, בעיתוי מקרי לפני ראש השנה, יוצא דו"ח הגורמים שהשפיעו על דירוג האתרים בגוגל... המשך קריאה.