הבלוג שלנו

מודעות קרוסלה של גוגל לתעשיית הרכב

31 במרץ 2016
גוגל הודיעו אתמול על פורמט מודעות קרסלה ייחודי לתעשיית הרכב ולמותגי רכב כגון הונדה, טויוטה... המשך קריאה.
מודעות גוגל לפרסום מכוניות
30 במרץ 2016

הגיע הזמן: גוגל מעצבת מחדש את ממשק האדוורדס

ממשק האדוורדס הוותיק עומד לעבור שינוי: עיצוב מחדש שאמור להפוך את הניווט והתפעול לפשוט וידידותי... המשך קריאה.
21 במרץ 2016

גוגל ישנו את הגדרות הסריקה בסמארטפונים

גוגל הודיעו בשבוע שעבר שיעדכנו את הסוכן-משתמש (User-agent) של רובוט הסריקה של גוגל (Googlebot Crawler)... המשך קריאה.
10 במרץ 2016

פרסום בסנאפצ'ט: המדריך המלא לשיווק מותגים בסנאפצ'ט

  האפליקציה סנאפצ'ט (Snapchat) חוותה גידול מהיר במספר המשתמשים בשנתיים האחרונות וגם הפכה לשחקן משמעותי... המשך קריאה.
4 תוצאות ממומנות בגוגל
2 במרץ 2016

גוגל יסירו את המודעות לצד התוצאות האורגניות

גוגל ערכו שינוי דרמטי בתוצאות החיפוש הממומנות והסירו את המודעות שהופיעו בצד ימין בדסקטופ (או... המשך קריאה.
1 במרץ 2016

נתונים על השימוש בפייסבוק בישראל ב-2015

פייסבוק שלחו לשותפי הפרסום שלהם את תוצאות המחקר על הרגלי השימוש בפייסבוק ובאינטרנט בישראל ברבעון... המשך קריאה.
חנות בפייסבוק
23 בפברואר 2016

חנות בפייסבוק – איך למכור מוצרים ישירות מדף הפייסבוק?

חנות בפייסבוק הוא פיצ'ר חדש יחסית המאפשר לבעלי עסקים למכור את מוצריהם ישירות מהדף. הפיצ'ר... המשך קריאה.
21 בפברואר 2016

קידום אתרים אורגני מול קידום אתרים ממומן

קידום אתרים אורגני וקידום ממומן הן שתיים מהשיטות היעילות ביותר להבאת תנועה לאתר. לכל אחת... המשך קריאה.
פייסבוק - מאמרי אינסטנט
18 בפברואר 2016

חדש בפייסבוק: מאמרי אינסטנט לכולם

פייסבוק הודיעה אתמול שהחל מה-12 באפריל כל אתר בכל גודל יוכל להיעשות ל-Facebook Publisher ולפרסם... המשך קריאה.
הטיימליין החדש של טוויטר
11 בפברואר 2016

הטיימליין החדש של טוויטר

טוויטר הציגה השבוע טיימליין חדש ומבוסס אלגוריתם, והצליחה להרגיז משתמשים רבים שהעדיפו לקבל מטוויטר עדכונים... המשך קריאה.