הבלוג שלנו

מה חדש בפרסום בפייסבוק – יולי 2016

'Gilad Sasson'
10 ביולי 2016
זמן קריאה: 3 דקות

פייסבוק מיידעים בכל חודש את שותפי הפרסום שלהם בעדכונים חדשים ומעניינים בכלי הפרסום בפייסבוק וכן תורמים טיפים לשיפור ביצועי הקמפיינים. להלן כמה מהעדכונים של חודש יולי 2016:

Average Cost Bidding .1

Average Cost Bidding היא שיטת הצעת מחיר חדשה שתאפשר למפרסמים להזין את ה-CPA הממוצע שהם מעוניינים להגיע אליו. האפשרות הזו תיפתח רק לקמפיינים שיעדיהם הם המרות באתר או התקנת אפליקציה, הפועלים במודל תשלום של מחיר לפי חשיפות (Impressions). בדרך הזאת פייסבוק ינסו להשיג כמה שיותר המרות תוך התחשבות במחיר הממוצע להמרה או להורדת אפליקציה.

 חדש בפייסבוק: avg. cost bid

אפשרות נוספת היא להגדיר הצעת מחיר מקסימלית ל-CPA, ואז פייסבוק ינסו להשיג את מרב התוצאות עד המחיר המקסימלי שהוגדר.

ביד מקסימלי בפייסבוק

 

  1. 2. עדכון "חלון ההמרות" באופטימיזציה של הקמפיין

העדכון מאפשר להאריך את חלון ההמרות (פרק הזמן מרגע הצפייה במודעה או ההקלקה עליה ועד להשלמת ההמרה) לעד 7 ימים. עד כה האופטימיזציה לקמפיינים המרות הוגבלה ליממה משלב ההקלקה, האפשרות החדשה מתאימה לתחומים שבהם חלון ההמרות הוא ארוך יותר כמו שירותים פיננסיים, מכוניות וכדומה.

כדי להתאים את חלון ההמרות לקמפיין פייסבוק ממליצים לבדוק ב-Ads Manager מה היחס בין המרות שהושלמו בתוך יום מההקלקה לבין כאלה שהושלמו בתוך שבוע. אם היחס הוא 0.7 או נמוך מזה, מומלץ להגדיר את חלון ההמרות לשבעה ימים.

 

  1. 3. יצירת קהלים לפי זמני שהייה באתר

העדכון התחיל לפעול כבר בסוף יוני והוא מאפשר למפרסמים לבנות קהלים מותאמים אישית לפי זמני שהייה באתר וגם קהלים דומים (Lookalike) לפי אותו מדד. מטרת העדכון היא לעזור למפרסמים למצוא את מדדי ההתנהגות המצביעים על נטייה להמרה. העדכון צפוי להגיע לכלל המפרסמים בסוף החודש ויהיה אפשר למצוא אותו בכלי הקהלים (Audiences).

 

  1. 4. פיצ'רים חדשים למודעות וידאו

הוספת כתוביות אוטומטיות למודעות וידאו: בדיקות של פייסבוק הראו כי סרטונים עם כתוביות זוכים לשיעורי מעורבות גבוהים יותר: עלייה של 12% בממוצע במשך הצפייה, עלייה של 18% בהשלמת הצפייה וירידה של 10% במחיר לצפייה של 10 שניות. הפיצ'ר קיים כרגע רק בארצות הברית ובקנדה, גם בפייסבוק וגם באינסטגרם.

 כתוביות במודעות וידאו בפייסבוק

דוחות מעקב משופרים: מעכשיו, מפרסמים יוכלו לעקוב אחר היחסים בין האנשים שצפו בסרטונים עם סאונד ובלעדיו. המדד מופיע כרגע ב-Page Insights ובעתיד הוא גם יופיע ב-Ads Insight. פייסבוק לא התאפקו והוסיפו עקיצה כלפי המתחרים: "בניגוד לפלטפורמות דיגיטל אחרות, החשיפה של המודעות בפייסבוק מבוססת על אנשים אמתיים".

 

  1. 5. עדכון לרשת הקהלים (Audience Network)

פייסבוק הוסיפו שני פיצ'רים חדשים לכלי רשת הקהלים המאפשר למפרסמים להרחיב את קהל היעד אל מעבר לפייסבוק ולפרסם גם באפליקציות, אתרי מובייל, מאמרי אינסטנט, סרטוני וידאו ועוד. הפיצ'רים החדשים מאפשרים למפרסמים לשלוט עוד יותר במיקומים של המודעות:

חסימת קטגוריה: פילטר שיאפשר למפרסמים למנע  מהמודעות להופיע בקטגוריות מסוימות כמו היכרויות, הימורים, פוליטיקה וכדומה.

רשימה שחורה (Block list): מפרסמים יוכלו ליצור קטגוריה של דומיינים ואפליקציות שבהם הם לא רוצים לפרסם.

 עדכון לרשת הקהלים בפייסבוק

  1. 6. עדכון למודעות לידים (Lead Ads)

פייסבוק מאפשרים למפרסמים להוסיף פורמט קרוסלה למודעות לידים וכן להוסיף תמונה ל-context card, כלי המאפשר למפרסמים להוסיף מידע ותיאורים על המוצר או השירות במודעות הלידים של פייסבוק.

 עדכון למודעות לידים בפייסבוק

  1. 7. סופו של פיקסל ההמרה הישן

החל מה-15 באוגוסט 2016 לא יהיה אפשר ליצור פיקסל המרה חדש ומה-15 בספטמבר פייסבוק תפסיק לתמוך בפיקסל הישן בדוחות. לכן, מומלץ להעביר את החשבונות כבר עכשיו לפיקסל המעקב החדש והמאוחד.

למידע נוסף: מדריך לפיקסל החדש של פייסבוק

 

המשיכו לעקוב אחרינו לעדכונים נוספים ובלעדיים מפייסבוק. מעוניינים לפרסם בפייסבוק? צרו אתנו קשר בהקדם.