הבלוג שלנו

גוגל משנים את אורך הכותרת והתיאור בתוצאות החיפוש

15 במאי 2016
גוגל ערכו שינוי משמעותי בתוצאות החיפוש והאריכו את הכותרות ואת התיאורים. לאחר השינוי תגיות הכותרת... המשך קריאה.
כותרות ותיאורים ארוכים בחיפוש בגוגל
15 במאי 2016

נתונים על השימוש בפייסבוק בישראל 2016

מה חדש בפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ומה מפרסמים יכולים ללמוד מנתונים סטטיסטיים על השימוש בפייסבוק בישראל?... המשך קריאה.
15 במאי 2016

איך לשפר את מיקומי האתר הנייד בגוגל?

עדכון: בסוף השבוע האחרון גוגל הוציאו לפועל את הגרסה השנייה של העדכון לאתרי מובייל, עדכון... המשך קריאה.
מודעת קרוסלה
5 במאי 2016

חדש באינסטגרם: וידאו במודעות קרוסלה

אינסטגרם התחילה לבחון הוספה של וידאו למודעות הקרוסלה. הרשת החברתית לשיתוף תמונות ווידאו הודיעה שהפיצ'ר... המשך קריאה.
3 במאי 2016

גוגל מסכמים שנה של מאבק בספאם בתוצאות החיפוש

גוגל עדכנו אתמול (2 במאי, 2016) את תוצאות מאבקם בספאם בשנת 2015. גוגל הסבירו שבשנה... המשך קריאה.
אינסטגרם בישראל - מותגים
1 במאי 2016

נתונים על השימוש באינסטגרם ישראל 2016

פייסבוק שלחו לשותפי הפרסום נתונים עדכניים על השימוש באינסטגרם בישראל בכלל ובהשוואה לעולם. הנתונים מבוססים... המשך קריאה.
18 באפריל 2016

גוגל יחסמו אתרים בעלי תוכן מטעה

גוגל הודיעו שהם יתחילו לחסום את הגישה לאתרים המשתמשים בכפתורי הורדה מטעים. גוגל יציגו הודעת... המשך קריאה.
פייסבוק מצלמה 360
17 באפריל 2016

סיכום F8 2016 – כנס המפתחים של פייסבוק

כנס המפתחים של פייסבוק, F8, נערך בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו והוצגו בו כמה מוצרי פרסום... המשך קריאה.
13 באפריל 2016

גוגל מענישה אתרים על קישורים יוצאים

בסוף השבוע האחרון הודיעו גוגל למנהלי אתרים על ענישה ידנית בגלל "קישורים יוצאים לא טבעיים".... המשך קריאה.
עדכון לכלל ה-20% בפייסבוק
11 באפריל 2016

האם פייסבוק משנים את חוק ה-20% טקסט במודעות?

זה זמן רב רצות שמועות על ביטוח חוק ה-20% בפרסום בפייסבוק (המגביל את כמות הטקסט... המשך קריאה.