הבלוג שלנו

7 טרנדים שיעשו את 2017 בקידום אתרים (SEO)

20 בדצמבר 2016
תחום הקידום האורגני בגוגל (SEO) מתפתח במהירות, ומגמות ששלטו בתעשיית קידום האתרים ב-2016 יכולות להיעלם... המשך קריאה.
קידום אתרים בינלאומיים
13 בדצמבר 2016

אופטימיזציה לאתרים בינלאומיים, מרובי שפות ואזורים

גוגל יצרו סרטון וידאו על קידום אורגני של אתרים בין-לאומיים או רב-לשוניים, ובעיקר על התגית... המשך קריאה.
8 בדצמבר 2016

קניבליזציה למילות מפתח – מה זה ואיך למנוע את זה?

מאמר אורח: נכתב ע"י אליאב (אליאבוס) לנקרי, עוסק בקידום אתרים אורגני בשוק הבינלאומי, עם ניסיון... המשך קריאה.
רימרקטינג בפייסבוק - מדריך
1 בדצמבר 2016

המדריך השלם לרימרקטינג בפייסבוק

במקור המונח remarketing (או שיווק מחדש) התייחס ליצירת מודעות מותאמות אישית לקהל המבקרים באתר (במקרה... המשך קריאה.
גוגל - כרטיסי תצוגה עשירה
29 בנובמבר 2016

גוגל מרחיבים את השימוש ב-Rich Cards למסעדות וקורסים

גוגל הודיעו על הרחבת ה-Rich Cards (כרטיסי תצוגה עשירה), תוצאות חיפוש אנכיות וויזואליות בסגנון מודעות... המשך קריאה.
פייסבוק - כלי וידאו
28 בנובמבר 2016

חדשות פייסבוק: גידול ברווחים מפרסום במובייל ואיך לנהל קמפיינים מרובי-ערוצים

הרבעון השלישי של 2016 היה מוצלח במיוחד עבור פייסבוק: החברה דיווחה על רווחים של יותר... המשך קריאה.
קהלים מותאמים אישית בפייסבוק - לפי מעורבות בדף
14 בנובמבר 2016

חדש בפייסבוק: קהלים מותאמים אישית לפי מעורבות בדף

פייסבוק הוסיפו אפשרות מיקוד חדשה לכלי קהלים מותאמים אישית: Facebook Page Engagement Custom Audiences. אם... המשך קריאה.
אפליקציות ווב מתקדמות - דוגמה1
13 בנובמבר 2016

הנחיות גוגל לקידום לאפליקציות ווב מתקדמות (PWAs)

גוגל פרסמו לראשונה הנחיות והמלצות לאפליקציות ווב מתקדמות (Progressive Web Applications) ואיך לגרום להן להימצא... המשך קריאה.
Google Optimize
3 בנובמבר 2016

חדש בגוגל אנליטיקס: Google Optimize, Google Studio ומדד איכות למבקרים

גוגל הודיעו על השקת גרסה חינמית לכלי המעקב המתקדם Google Optimize 360: Google Optimize. הגרסה... המשך קריאה.
27 באוקטובר 2016

עדכונים בפרסום בפייסבוק נובמבר 2016: קמפיינים Reach, Campaign Planner ועוד

כמדי חודש פייסבוק מעדכנים את שותפי הפרסום בכלים ופיצ'רים חדשים שנוספו למערכת הפרסום ובחידושים נוספים... המשך קריאה.