הבלוג שלנו

וידאו בפייסבוק לעומת יוטיוב – איך להתאים וידאו לפלטפורמה הנכונה?

24 בינואר 2019
פעמים רבות אנחנו נתקלים בווידאו יצירתי ובאיכות גבוהה בפייסבוק או ביוטיוב ורואים שהוא אכן עונה... המשך קריאה.
24 בינואר 2019

פרסום בג'ימייל – המדריך המקצועי להצלחה במודעות Gmail

המדריך המקצועי להצלחה מקסימלית במודעות Gmail בהשוואה למיקומי מודעות אחרים, מודעות Gmail הן פחות תחרותיות... המשך קריאה.
30 בדצמבר 2018

סיכום שנת 2018 בשיווק הדיגיטלי ותחזית ל-2019

עולם השיווק הדיגיטלי נמצא במצב תמידי של שינוי, ומספיק לעבוד כמה חודשים בתחום כדי להבחין... המשך קריאה.
19 בדצמבר 2018

הפרויקטים של נקודה – קידום אורגני לחברת יומווקס (Humavox)

יומווקס (Humavox) הוא סטארט-אפ ישראלי המציע פתרון פשוט לבעיה מוכרת: התרוקנות הסוללה בטלפון ובמכשירים ניידים... המשך קריאה.
17 בדצמבר 2018

מפסידים במבחן התוצאה – מה קרה לתוצאות האורגניות שלי?

**מבוסס על ההרצאה של גילעד בכנס Go Mobile 2018 אם יצא לכם לחוות לאחרונה אי... המשך קריאה.
13 בדצמבר 2018

הצילו האתר שלי איטייייייייי – המדריך המלא לשיפור מהירות האתר

  מהירות האתר היא רכיב חשוב באסטרטגיית קידום האתרים (SEO), מכיוון שהוא משפיע הן על... המשך קריאה.
26 בנובמבר 2018

הרמה להנחתה – איך תיצרו עמוד נחיתה שמביא המרות?

    מדובר בסוגיה שמטרידה בעלי עסקים קטנים כגדולים – איך משפרים את יחס ההמרה... המשך קריאה.
22 בנובמבר 2018

הפרויקטים של נקודה: בלוג מכבי שירותי בריאות

במסגרת צרכי הקידום האורגני של מכבי שירותי בריאות, התאמנו את הבלוג לפלטפורמת המובייל ושיפרנו את... המשך קריאה.
גילעד ששון מנקודה בוועידת גומובייל 2018
20 בנובמבר 2018

סיכום ועידת GoMobile 2018 או כולם רוצים להיות נטע אלחמיסטר

גם השנה שמחנו להשתתף בוועידת GoMobile, הכנס הגדול ביותר לענייני מובייל. השנה מטרת הכנס הייתה... המשך קריאה.
תוכן דליל באתר
15 בנובמבר 2018

תוכן דליל ו-SEO – מה לעשות עם תוכן דליל באתר?

תוכן דליל (thin content) הוא תוכן בעל ערך מועט או חסר ערך לחלוטין למשתמש, והוא... המשך קריאה.