הבלוג שלנו

SMX ישראל 2013

Gilad Sasson
4 בדצמבר 2012
זמן קריאה: 2 דקות

SMX ישראל, הכינוס המרכזי של תעשיית השיווק במנועי חיפוש, יערך השנה ביום ראשון, ה-6 בינואר במלון ענבל בירושלים. SMX 2013 יכלול עשרות דיונים בנושאים שמעסיקים אנשי שיווק באינטרנט וישתתתפו בו מומחי חיפוש מהארץ ומחו"ל.

SMX ישראל, הכינוס המרכזי של תעשיית השיווק במנועי חיפוש, יערך השנה ביום ראשון, ה-6 בינואר במלון ענבל בירושלים. כבשנים קודמות, ה-SMX מכיל יום שלם של דיונים, סדנאות והפסקות נטוורקינג. אחד הדוברים המרכזיים השנה יהיה ג'ון מילר, מנתח מגמות ניהול אתרים בכיר בגוגל שווייץ והוא ידבר (בווידאו קונפרנס) על בעיות טכניות נפוצות שפוגעות בנראות האתר במנועי חיפוש: בינאום (Internationalism), תוכן כפול, Rich Snippets ועוד.

תמונה מ-SMX ישראל 2012

 

SMX ישראל יתחיל ב-9 בבוקר ויסתיים ב-17:45, ובין לבין יכלול 24 סשנים שמחולקים לשלושה מסלולים (tracks) מקבילים של 45 דקות כל אחד (כלומר שמונה דיונים למסלול) והפסקת צהריים. לכינוס יגיעו מומחי חיפוש רבים מחו"ל וישתתפו מומחים מקומיים לקידום אורגני וממומן, מדיה חברתית ועוד נושאים שנושקים לתחום השיווק במנועי חיפוש כגון סוגיות משפטיות בחיפוש, אנליטיקס ואופטימיזציית המרות.

SMX 2013 פאנלים ודוברים נבחרים

כצפוי, ב-SMX ישראל 2013 לא יהיה אפשר להתעלם מגוגל פינגווין והוא יהיה הנושא של שתי סדנאות נפרדות: בניית קישורים אחרי פינגווין, ב-10:00 מסלול A ואחריו, ב-11:00, שורדים את פינגווין. את בניית קישורים אחרי פינגווין ינחה אוליבייה עמר מ-Point up Media וישתתפו בו אהרון פרידמן מ-Spark, מארק לוי מ-3 Door Digital וג'ים בויקין מ-Internet Marketing Ninjas. את שורדים את פנדה, פינגווין וגן החיות ינחה גלעד ששון מנקודה וישתתפו בו אלי פלדבאום מ-RankAbove, אורי ברייטמן מ-TBWA וג'ים בויקין מ-Internet Marketing Ninjas.

דיון מ-SMX ישראל 2012

השנה גם ייוחד פאנל לטכניקות SEO למובייל, יוטיוב ואופטימיזציית וידאו, תגים קאנוניים ודפופים (pagination) , פרסום במדיה החברתית ודיון נטול מצגות שינסה לחזות את העתיד של SEO ושל עולם החיפוש. חוץ מהדיון על SEO בעברית, שאר הדיונים יתקיימו באנגלית. במיוחד בעבור אלו שרואים בדיונים הפסקה בין מפגשי נטוורקינג מתוכננת מסיבה מסתורית בערב (פרטים בהמשך).

על SMX ישראל

SMX ישראל הוא הסניף המקומי של Search Media Expo, סדרת כינוסים הבינלאומיים שמארגנת Third Door Media, החברה שבבעלותה האתרים Search Engine Land ו-Marketing Land. את SMX ישראל מארגן ברי שוורץ, עורך החדשות ב-Search Engine Land והעורך הבכיר ב-Search Engine Roundtable.

גם אנחנו נהיה  ב-SMX ירושלים 2013 ונסקר בזמן האמת את הפאנלים ואת ההתחרשויות שמסביב. נשמח לפגוש אתכם ולהסביר לכם על החברה ולהציג את תכנית השותפים שלנו.