מה?

תחום החיפוש משתנה במהירות עם Google Now on Tap, הגרסה המתקדמת של סירי של אפל ו-Cortanta של מיקרוסופט, וכיום גוגל ואפל כבר מציגות תוצאות חיפוש לפני שהתחלנו בכלל לחפש. תחום החיפוש הקולי הוא רק בחיתוליו, והפאנל הזה יסקור את השינויים הצפויים לאנשי שיווק באינטרנט עם השינוי בדרכי החיפוש.

מי?

איך עובד חיפוש קולי

מנחה: בארי שוורץ מ-RustyBrick

דובר: בוב רוזנשיין מ-Curiyo

 

מה כדאי לקחת אתכם?

יותר מדי מידע

– את דף התוצאות של גוגל כולנו מכירים – עשרה קישורים בצבע כחול שסביר להניח שלאחד מהם כבר יש את התשובה שרצינו. כמה דקות של רפרוף הם זמן סביר כדי למצוא את מה שאנחנו מחפשים, נכון? גוגל כבר לא חושבת ככה. לטענתה אנחנו מוצפים ביותר מדי מידע, והאופן שבו אנו מחפשים כבר אינו יעיל כשהיה.

הפחתת עומס המידע

– על מנת לצמצם את זמן מציאת התשובה עבור כל חיפוש קמו אתרי תשובות כמו Quora ו-Ask.com, שמספקים תשבות ישירות או כמעט ישירות. אתרים אלו מיישמים בצורה מעולה את תבנית התשבות הישירות על התוכן שלהן.

תשובה ישירה ומידית

– חיפוש פרידיקטיבי היא טכניקה בה משתמש מנוע החיפוש כדי לשער מה עומד לחפש המשתמש ולהציג לו את התוצאות בזמן אמת. שילוב הטכניקה עם תשובות ישירות וחיפוש קולי (Speech-to-text) נותנת לנו הצצה לאופן בו יבוצעו רוב החיפושים בעתיד.