גוגל שינו בשבוע שעבר את העיצוב של גוגל פלוס, כולל את המבנה של דפי גוגל לוקאל לעסקים. השינוי העיקרי והבולט ביותר הוא הסרת ביקורות הגולשים מדפי העסק, אבל אתמול פורסמה הודעה רשמית של גוגל בפורום של Google My Business ובו הוצגו שינויים נוספים. בקצרה, דפי גוגל לוקאל לא יכללו ביקורות, קטגוריות, דרכי הגעה, דירוג בכוכבים, העלאת תמונות, תמונות פנים העסק, מפות, שעות פתיחה ואינטגרציה עם אפליקציות. כלומר, כמעט כל הפיצ'רים.
 

מה חדש בגוגל לוקאל לעסקים?

לפי ההודעה של נציגת גוגל, גוגל פלוס החדש מתמקד בתחומי עניין, והוא מאפשר למשתתפים לרכז פוסטים בנושא משותף ולשתף בהם בקלות מכל המכשירים. גוגל הסירו את כל הפי'צרים הייחודיים לדפי עסקים כדי ליצור דמיון מלא בין פרופילים פרטיים לדפים.

מידע על עסקים מקומיים ימשיך להופיע ברשת, בעיצוב הישן של גוגל פלוס. כמו כן פרטי קשר כמו אימייל, טלפון וכתובת, וכן תכתובת קודמת עם המשתמשים יוצגו להם עם לחיצה על אייקון המידע המופיע לצד הכפתור Follow בדפי גוגל פלוס.
 

גוגל פלוס לוקאלי - לפניגוגל פלוס לעסקים - העיצוב החדשגוגל פלוס לעסקים – לפני ואחרי

 
תמונות יהיה אפשר להעלות באפליקציה עצמאית, Google Photos, העומדת בנפרד מגוגל פלוס, ומאפשרת למשתמשים (וגם לעסקים) להפריד בין העלאת תמונות לפעילות ברשת החברתית.

בנוסף, בגלל יישור הקו בין פרופילים של משתמשים לדפי עסקים, הוסרו הפיצ'רים המתקדמים לניהול הדף כמו החיבור עם גוגל אנליטיקס וכן האפשרות להוסיף ולהסיר מנהלים לדף. כדי להשתמש בפיצ'רים האלה יש לחזור לעיצוב הישן.

 

המשיכו לעקוב אחרינו לעדכונים נוספים בנושא קידום מקומי בגוגל.