לפי מחקר חדש שנערך בארצות הברית על פרסום באינטרנט נמצא כי הפרסום בדפי זהב האמריקאי (Yellow Pages) הוא יעיל ומשתלם יותר מפרסום בגוגל אדוורדס. המחקר בחן פרסום מקומי של 62 עסקים קטנים מרחבי ארצות הברית ומצא שמודעות הפרסום של גוגל הן יקרות כמעט פי שניים ממודעה באתר דפי זהב המקומי לפי מדד העלות פר שיחה (Cost per Call) המודד את סכום הכסף שהשקיעו המפרסמים בעבור שיחת טלפון נכנסת אחת של לקוח פוטנציאלי.
חברת אלטמן וילנדרי ושות', מבצעי המחקר, מצאו שבדפי זהב העלות פר שיחה נעה בין 8 $ ל-162 $ לעומת טווח רחב יותר של $17-$257 באדוורדס. כמו כן, רוב העסקים שקיבלו שיחות נכנסות משני מקורות הפרסום דיווחו על ערך גבוה יותר (עלות פר שיחה נמוכה יותר) בדפי זהב.
מכיוון שדפי זהב הזמינו את המחקר אפשר לתהות על אמינותו. יחד עם זאת, אפשר להניח שכמות המפרסמים הגדולה המתחרה בגוגל אדוורדס יכולה להקפיץ את המחירים, וכן במערכת הפרסום של דפי זהב המחירים לרוב יציבים יותר.