הבלוג שלנו

חדשות פייסבוק: אלגוריתם ניוזפיד חדש, שיתוף פעולה עם Shutterstock

'Gilad Sasson'
25 באוגוסט 2013
זמן קריאה: דקה אחת

פייסבוק הודיעו על עוד עדכון באלגוריתם הדירוג של הניוזפיד, כשבועיים אחרי העדכון הקודם. הפעם פייסבוק פיתחו אלגוריתם חדש שמטרתו לזהות תוכן איכותי, והוא יתחיל לפעול אצל כל המשתמשים בשבועות הקרובים.

פייסבוק מוסרים שהאלגוריתם החדש נעזר בפידבק שהתקבל מגולשים וביותר מאלפי גורמים שונים כמו תדירות הסתרת הפוסטים של דף מסוים, שלמות הדף (כלומר האם מולאו בו כל הפרטים), וגם האם האוהדים של הדף אוהדים במקביל גם דפים איכותיים אחרים.

תוצאות ניסוי שערכו פייסבוק על קבוצה קטנה של משתמשים ברשת החברתית הראו שהאלגוריתם החדש שיפר את איכות האינטרקציה בין משתמשים ודפים והוריד את מספר ההסתרות של פוסטים. לפי פייסבוק, האלגוריתם ישפיע על אחוז קטן מבעלי הדפים, והם ממליצים לבעלי דפים להקפיד על פרסום תוכן רלוונטי, בעל פוטנציאל ויראלי ומותאם לציפיות קהל היעד. האלגוריתם לא ישפיע על פוסטים ממומנים בפייסבוק.

מאגר תמונות למפרסמים בפייסבוק

פייסבוק גם ממשיכים להקל על המפרסמים ברשת החברתית. השבוע הם הודיעו על שיתוף פעולה עם בנק התמונות Shutterstock, שיאפשר למפרסמים להשתמש במיליוני התמונות שבמאגר לקמפיינים בפייסבוק.


תמונה: Marketing Land

מאגר התמונות ייפתח לשימוש כל המפרסמים בפייסבוק כבר בשבועות הקרובים, והגישה אליו תהיה באמצעות כלי יצירת הפרסומות. המפרסמים יוכלו להשתמש בתמונות מהמאגר של Shutterstock בכל סוגי מודעות הפרסום בפייסבוק. בנוסף יוכלו המפרסמים בפייסבוק לבחור כמה תמונות וליצור בבת אחת מודעות שונות.