גוגל הסירה אתמול את הקווים התחתונים שסימנו קישורים בתוצאות החיפוש, ובכך נפרדה מהסממן העיצובי האחרון שליווה את החברה מאז הוקמה ב-1996 כפרויקט מחקר. גוגל הודיעו על עוד שינויים בתוצאות החיפוש בדסקטופ, אבל זהו השינוי הוויזואלי הבולט ביותר. קו תחתון היה הדרך הנפוצה ביותר לסימון קישורים, והסרתו מתוצאות החיפוש בגוגל מביא לסופו של עידן בחיפוש באינטרנט, בדיוק כשהעולם חוגג 25 שנות אינטרנט.
בנוסף להסרת הקו התחתון, גוגל הגדילו את פונט הכותרות של תוצאות החיפוש והשוו את הגבהים של כל הקווים. מטרת העיצוב המחודש היא לשפר הקריאות וליצור מראה נקי יותר. בנוסף, התגיות החדשות לסימון מודעות יובאו מתוצאות החיפוש בסלולרי לדסקטופ, ובאופן כללי ממשק החיפוש דומה למקבילותיו בגלישה סלולרית ובאפליקציות. העיצוב החדש מותאם יותר לאתרים סלולריים, שכצעד שיווקי בוחרים באלמנטים עיצוביים גדולים יותר, כדי להתאים למסכי מגע, לסמארטפונים ולטאבלטים.