הבלוג שלנו

עדכון בציון האיכות (Quality Score) של גוגל אדוורדס

'Gilad Sasson'
30 ביולי 2013
זמן קריאה: דקה אחת

גוגל הודיעו בסוף השבוע שעבר שיעדכנו את דרך הדיווח על ציון האיכות (Quality Score) בגוגל אדוורדס. לפי גוגל, העדכון יהדק את הקשר בין הציון המספרי של ציון האיכות עם שלושת תת-מרכיביו: שיעור הקליקים הצפוי, רלוונטיות המודעה וחוויית דף הנחיתה. העדכון אמור להגיע לכלל החשבונות באדוורדס בתוך כמה ימים.

גוגל הדגישו שדרך החישוב של ציון האיכות לא הולכת להשתנות ולכן גם לא להשפיע על הביצועים של המודעות, אלא אם כן המפרסמים משתמשים בכללים אוטומטיים הקשורים ישירות לציון האיכות. לצורך ניתוח השפעת השינוי על ציון האיכות של המודעות מומלץ שלא להפעיל את הכללים האוטומטיים.

לא ברור איך השינוי הזה הולך לבוא לידי ביטוי, באתר Search Engine Land מעריכים, בלי להסביר, שיותר מודעות יקבלו את הציונים 5, 6 ואולי אפילו 8, ופחות את הציון 7.

לעדכון המלא ב-Inside Adwords