גוגל הודיעו בסוף השבוע שעבר שיעדכנו את דרך הדיווח על ציון האיכות (Quality Score) בגוגל אדוורדס. לפי גוגל, העדכון יהדק את הקשר בין הציון המספרי של ציון האיכות עם שלושת תת-מרכיביו: שיעור הקליקים הצפוי, רלוונטיות המודעה וחוויית דף הנחיתה. העדכון אמור להגיע לכלל החשבונות באדוורדס בתוך כמה ימים.
לא ברור איך השינוי הזה הולך לבוא לידי ביטוי, באתר Search Engine Land מעריכים, בלי להסביר, שיותר מודעות יקבלו את הציונים 5, 6 ואולי אפילו 8, ופחות את הציון 7.
לעדכון המלא ב-Inside Adwords