הבלוג שלנו

המדריך השלם לרימרקטינג בפייסבוק

1 בדצמבר 2016
במקור המונח remarketing (או שיווק מחדש) התייחס ליצירת מודעות מותאמות אישית לקהל המבקרים באתר (במקרה... המשך קריאה.
רימרקטינג בפייסבוק - מדריך
גוגל - כרטיסי תצוגה עשירה
29 בנובמבר 2016

גוגל מרחיבים את השימוש ב-Rich Cards למסעדות וקורסים

גוגל הודיעו על הרחבת ה-Rich Cards (כרטיסי תצוגה עשירה), תוצאות חיפוש אנכיות וויזואליות בסגנון מודעות... המשך קריאה.
פייסבוק - כלי וידאו
28 בנובמבר 2016

חדשות פייסבוק: גידול ברווחים מפרסום במובייל ואיך לנהל קמפיינים מרובי-ערוצים

הרבעון השלישי של 2016 היה מוצלח במיוחד עבור פייסבוק: החברה דיווחה על רווחים של יותר... המשך קריאה.
קהלים מותאמים אישית בפייסבוק - לפי מעורבות בדף
14 בנובמבר 2016

חדש בפייסבוק: קהלים מותאמים אישית לפי מעורבות בדף

פייסבוק הוסיפו אפשרות מיקוד חדשה לכלי קהלים מותאמים אישית: Facebook Page Engagement Custom Audiences. אם... המשך קריאה.
אפליקציות ווב מתקדמות - דוגמה1
13 בנובמבר 2016

הנחיות גוגל לקידום לאפליקציות ווב מתקדמות (PWAs)

גוגל פרסמו לראשונה הנחיות והמלצות לאפליקציות ווב מתקדמות (Progressive Web Applications) ואיך לגרום להן להימצא... המשך קריאה.
Google Optimize
3 בנובמבר 2016

חדש בגוגל אנליטיקס: Google Optimize, Google Studio ומדד איכות למבקרים

גוגל הודיעו על השקת גרסה חינמית לכלי המעקב המתקדם Google Optimize 360: Google Optimize. הגרסה... המשך קריאה.
27 באוקטובר 2016

עדכונים בפרסום בפייסבוק נובמבר 2016: קמפיינים Reach, Campaign Planner ועוד

כמדי חודש פייסבוק מעדכנים את שותפי הפרסום בכלים ופיצ'רים חדשים שנוספו למערכת הפרסום ובחידושים נוספים... המשך קריאה.
13 באוקטובר 2016

כל מה שצריך לדעת על מודעות חיפוש באפסטור של אפל

מודעות חיפוש בתשלום (Search Ads) היה אחד החידושים שהציגה חברת אפל עם השקת הגרסה העדכנית... המשך קריאה.
5 באוקטובר 2016

עדכונים בפרסום בפייסבוק אוקטובר 2016

  בכל חודש פייסבוק מעדכנים את שותפי הפרסום שלהם בחידושים ובכלי הפרסום החדשים שנוספו לפלטפורמה.... המשך קריאה.
29 בספטמבר 2016

ככה תתנו נוק-אאוט לאלגוריתם של פייסבוק ותשלטו בניוזפיד

אלגוריתם הדירוג של הניוזפיד של פייסבוק משתנה לעתים קרובות וקשה לדעת איך הוא עובד ומה... המשך קריאה.