גוגל סיפקו אתמול מענה לכמה מהשאלות הנפוצות בנוגע ל-Google Authorship, הקישור בתוצאות החיפוש בין שם הכותב לתמונתו, לפרופיל שלו בגוגל פלוס ולתכנים אחרים שכתב.
באילו דפים אפשר להשתמש ב-Google authorship?
אפשר להשתמש בסימון ה-authorship (rel=”author”) רק בדפים שעומדים בקריטריונים שקבעו גוגל: רק בדפי אתר שמכילים מאמר אחד, כלומר לא בדפים שמכילים רשימה של מאמרים, במיוחד אם מופיע בהם יותר משם כותב אחד (כמו דפי תגיות וקטגוריות), ורק בדפים שמציגים שורת כותב ברורה הכוללת את אותו שם שמופיע בפרופיל בגוגל פלוס.
שם הכותב ותמונת הכותב
גוגל מעדיפים ששם ותמונת הכותב יהיו אנושיים, כלומר, כותבים שישתמשו בשם החברה ובתמונת הקמע שלה לא יופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל עם סימון ה-authorship.
מקור: Search Engine Land
Authorship לכותבים רב-לשוניים
גוגל ממליצים לכותבים ביותר ביותר משפה אחת לקשר לאותו חשבון בגוגל פלוס, שייכתב בשפה המועדפת עליהם.
שני מחברים (או יותר) למאמר
בשלב זה מנוע החיפוש של גוגל תומך רק בכותב אחד לכל מאמר או פוסט, אבל בגוגל עובדים על דרך שתתמוך בהצגת יותר מכותב אחד למאמר בתוצאות החיפוש.
איך לחסום את Google Authorship מתוצאות החיפוש?
כדי למנוע מגוגל להציג את פרטי הכותב בתוצאות החיפוש צריך פשוט לחסום את פרופיל הכותב בגוגל פלוס לפי ההסברים המפורטים בהגדרות.
ההבדל בין rel=authorו-rel=publisher
התגית rel=publisher מאפשרת לחברות ליצור זהות משותפת ולקשר את אתר החברה (לרוב מדף הבית) לפרופיל העסקי בגוגל פלוס.
התגית rel=author מאפשר לכותבים יחידים לקשר בין המאמרים שהם מפרסמים ברשת (לעתים ביותר מאתר אחד) לפרופיל שלהם בגוגל פלוס.
לפוסט המלא ב-Google Webmaster Central Blog