הבלוג שלנו

מותר ואסור בקידום לוקאלי בגוגל מקומות לעסקים

Gilad Sasson
25 בפברואר 2014
זמן קריאה: דקה אחת

גוגל הוסיפו הבהרות להנחיות האיכות של גוגל מקומות לעסקים (Google Places), מנוע החיפוש הלוקאלי של גוגל המשולב עם הרשת החברתית גוגל פלוס וכלי המפות של גוגל. ההבהרות מחדדות את ההמלצות והאיסורים בנוגע למתן שמות לעסקים מקומיים.

תמונה: google.com/business/placesforbusiness

בקצרה, גוגל מאפשרים להוסיף ביטוי מתאר אחד לשם העסק, בתנאי שהוא כולל את מיקום העסק או מציג את השירותים המוצעים בעסק.

ההנחיות המעודכנות של גוגל מקומות:

  • הכותרת צריכה לשקף את שמו האמתי של העסק.
  •  לשם העסק אפשר להוסיף ביטוי מתאר אחד שיעזור למשתמשים למקם את העסק או ללמוד על השירותים שהוא מציע.
  • אי אפשר להוסיף סלוגנים שיווקיים, מספרי טלפון או כתובות אתר לשם העסק.
  • דוגמאות לכותרות של עסקים המקובלים על גוגל: ארומה אוניברסיטת חיפה, א.א. שיפוצים ירושלים. כותרות אסורות: ארומה בית קפה בחיפה, שיפוצניק מומלץ בירושלים.

לכל הנחיות האיכות של Google Places.