חברת Searchmetrics פרסמה את הגורמים המשפיעים על דירוג האתרים במנוע החיפוש בינג. נבדקו 10,000 מילות מפתח פופולריות ו-300,000 אתרים שמופיעים ב-30 תוצאות החיפוש הראשונות בבינג, ומהם נמצאו הגורמים המשפיעים על הדירוגים.
בבדיקה נמצא מתאם גבוה בין איתותים המגיעים מאתרי מדיה חברתית (בראשם גוגל פלוס) וריבוי קישורים נכנסים לבין מיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש של בינג. עוד נמצא שלגורמים הקשורים לתוכן יש השפעה על המיקומים בתוצאות החיפוש, ושרכיבי on-page טכניים (מבנה ה-URL, מהירות טעינת הדף, כותרות וכו') ממשיכים להיות הבסיס למיקומים טובים בתוצאות החיפוש.
בהשוואה לדירוגי אתרים בגוגל
בדומה לגורמים המשפיעים על הדירוגים בגוגל, גם בבינג נמצא שלמילות מפתח בשם הדומיין ובטקסט העוגן של הקישור הנכנס חשיבות פחותה. עם זאת, בעמוד הראשון של בינג נמצאו יותר אתרים עם מילות מפתח בשם הדומיין (EMD), ובאופן כללי בינג מקפידים פחות מגוגל על פרופיל קישורים טבעיים.
מותגים גדולים מופיעים בתוצאות החיפוש הראשיות בבינג יותר מאשר בגוגל. אבל בינג מצליחים פחות מגוגל להבחין בין מותגים גדולים למתחריהם ולדרג אותם בהתאם, כלומר בראש תוצאות החיפוש של מילות מפתח גנריות ולא רק מילות מפתח הקשורות למותג.
באופן כללי הראו Searchmetrics שיש הבדל גדול בין המיקומים בדף התוצאות הראשון של גוגל ושל בינג: פחות מ-25% מהדפים ופחות מ-40% מהדומיינים שהופיעו בדפים הראשונים של מנועי החיפוש היו זהים.