מאת: Michal Dar
מה?
איך לגלות מה הם מונחי החיפוש שקהל היעד ישתמש בהם ואיך לשלב אותם באתר כך שגם מנועי החיפוש וגם המשתמשים האנושיים יקבלו מושג ברור על אופי האתר ומטרותיו, וכדי לשפר את דירוג האתר ואת אחוזי ההמרה שלו.
מי?
מנחה: אלי פלדבלום מ-Rank Above
משתתפים: מרטי ווינטראוב מ-aimClear, מרק גינסברג מ- Mark Ginsberg Consulting וג'וליה לוגן מ-Irish Wonder.
אתרים וכלים חשובים שהוזכרו
ScrapeBox – מאפשר הרחבה של מילות מפתח לפי מידע הנשאב מתיבות ההשלמות האוטומטית של מנועי חיפוש באתרים שונים.
מה כדאי לקחת אתכם?
גיוון במילות מפתח – שימוש בתיבות ההשלמה האוטומטית מאפשר הצצה אל תוך מה שגולשים אכן מחפשים. אל תסתמכו על כלי מילות המפתח של גוגל בלבד.
יצירת תוכן אוטומטית – למרות התפיסה השגויה כי תוכן אוטומטי בעידן שאחרי פנדה הוא "Big No-no"', למעשה תוכן אוטומטי לא חייב להיות מהיר, ירוד או בלתי קריא. סוגים שונים של מידע אוטומטי כגון גרפים, דיאגרמות, ועדכוני חדשות אוטומטיים מספקים תמונה עדכנית על כיוונו של עתיד ארגון המידע.