הבלוג שלנו

איך לתכנן עמודי 404 מוצלחים

21 במרץ 2019
בעלי אתרים רבים נוטים לייחס לדף ה-404 שלהם חשיבות נמוכה ביחס לשאר הדפים באתר. הרי... המשך קריאה.
25 בפברואר 2019

עדיין לא הוספתם קוד UTM כדי לזהות את מקורות התנועה לאתר שלכם? התחילו עכשיו!

מהם קודי UTM? UTM הוא קטע קוד פשוט שניתן להוסיף לסוף כתובת אתר, כדי לעקוב... המשך קריאה.
12 בפברואר 2019

מה זה Crawl Budget (תקציב סריקה) ואיך הוא משפיע על קידום האתר בגוגל?

המושג Crawl Budget מתאר את הזמן או את מספר הדפים שרובוט הסריקה של גוגל מקדיש... המשך קריאה.
3 בפברואר 2019

טיפים לקידום קמפיינים פוליטיים ברשתות חברתיות

כמו תחומים אחרים, גם הבחירות – ובעיקר תעמולת הבחירות – השתנו בלי היכר בעקבות ההשתלטות... המשך קריאה.
29 בינואר 2019

איך גוגל מקדמים אתרים בגוגל?

גם גוגל עסוקים לא מעט בקידום אורגני, טועים ומתקנים את האסטרטגיה ועוקבים אחרי שינויי אלגוריתם... המשך קריאה.
24 בינואר 2019

וידאו בפייסבוק לעומת יוטיוב – איך להתאים וידאו לפלטפורמה הנכונה?

פעמים רבות אנחנו נתקלים בווידאו יצירתי ובאיכות גבוהה בפייסבוק או ביוטיוב ורואים שהוא אכן עונה... המשך קריאה.
24 בינואר 2019

פרסום בג'ימייל – המדריך המקצועי להצלחה במודעות Gmail

המדריך המקצועי להצלחה מקסימלית במודעות Gmail בהשוואה למיקומי מודעות אחרים, מודעות Gmail הן פחות תחרותיות... המשך קריאה.
30 בדצמבר 2018

סיכום שנת 2018 בשיווק הדיגיטלי ותחזית ל-2019

עולם השיווק הדיגיטלי נמצא במצב תמידי של שינוי, ומספיק לעבוד כמה חודשים בתחום כדי להבחין... המשך קריאה.
19 בדצמבר 2018

הפרויקטים של נקודה – קידום אורגני לחברת יומווקס (Humavox)

יומווקס (Humavox) הוא סטארט-אפ ישראלי המציע פתרון פשוט לבעיה מוכרת: התרוקנות הסוללה בטלפון ובמכשירים ניידים... המשך קריאה.
17 בדצמבר 2018

מפסידים במבחן התוצאה – מה קרה לתוצאות האורגניות שלי?

**מבוסס על ההרצאה של גילעד בכנס Go Mobile 2018 אם יצא לכם לחוות לאחרונה אי... המשך קריאה.