מה?
דרכים חדשות לנתח נתונים מכל המקורות הזמינים כדי לשפר את אסטרטגיית ה-SEO ולשפר את ביצועי קמפיין ה-PPC.
מי?
מנחה: דניאל וייסברג מ-Online Behavior
משתתפים:
אמיר ירקוני מ-Seperia
יהושוע קורן מ-Analytics Ninja
אופיר כהן מ-Universal McCann Search.
אתרים וכלים חשובים שהוזכרו:
מה כדאי לקחת אתכם?
חוק אצבע – מומלץ ביותר להשתמש ב-custom reports בגוגל אנאליטיקס.
matched search queries – כדאי להוסיף מלים נגטיביות אם יש bounce-rate גבוה למילה מסוימת.
הופעות (impressions) רבות אך אחוז הקלקה נמוך – אם המודעה לא ממוקמת גבוה נעלה את ה-bid כדי שנמוקם גבוה, כל עוד זה עדיין ישתלם כלכלית.
פרופילים – כדאי ליצור פרופיל להמרות של קליק ראשון וכן פרופילי טסט כדי לבחון settings שונים.
ניתן לשכפל חשבון אנאליטיקס בלחיצת כפתור!!!
Web Analytics Attribution Modeling
המרות ושיעורי המרה לא משמעותיים אם לא מבינים את המוצר והדרך שהלקוח עובר עד לרכישה
micro conversions – צעדים שאנשים עושים באתר ולא בהכרח מובילים לרכישה (מוסיפים את המוצר לעגלה אך לא רוכשים, שהות בדף וכדומה).
צעדים אלו מאפשרים לזהות את הפוטנציאל ואז להשתמש בכלי ה-attribution modeling.
כדאי לבדוק דפדפנים ואיפה יש רכישות – אולי מאבדים לקוחות הגולשים בדפדפנים מסוימים שם דף הרכישה או דף מסוים (למשל הוספה לעגלה) לא עובד?
כנ"ל לגבי רזולוצית מסך.
ניתן ומולץ לעשות לעשות סגמנטציה לפי
.bounced visits, site search, branded kw, mobile devices, new visitors