ב-SMX ישראל יהיו 24 דיונים וסדנאות שיחולקו לשלושה מסלולים ויימשכו לאורך יום עבודה ממוצע (9-18). הדיונים יעסקו במגוון הנושאים שמעסיקים את אנשי השיווק באינטרנט (מדיה חברתית, PPC, בניית קישורים, מחקר מילים ומגמות בחיפוש) ויתאימו למתחילים ולמתקדמים. במקביל לדיונים יערכו גם סדנאות מעשיות יותר, קליניקות בשפת ה-SMX, סשן אינטראקטיבי שידגים פרקטיקות SEO, PPC או SMO על מתנדבים מהקהל.
ב-SMX ישראל 2013 ידבר ג'ון מילר מגוגל שווייץ, הוא אמנם לא יגיע לכנס כמתוכנן אבל הוא ישתתף בשני פאנלים באמצעות שיחת וידאו: הראשון, "5 דקות עם ג'ון מילר", ב-12:00, יהיה סשן אינטראקטיבי שבמהלכו כל אחד משמונה המתנדבים שנרשמו מראש יוכלו לדון בסוגיות שקשורות לניהול אתר ול-SEO (בעיקר מן הבחינה הטכנית) ולקבל תשובות מוסמכות במקום. ג'ון מילר גם יסגור את הכנס בפאנל שאלות ותשובות שיתחיל ב-17:00.
עוד פאנלים שראוי להזכיר:
Search, Display & Retargeting Mix, בהנחיית אופיר כהן מ-Universal McCann Search ובהשתתפות עומרי בריל מ-Podium ורוס פלוטקין מ-Kahena Digital Marketing, על הדרכים האפקטיביות ביותר לעבוד עם פרסום באינטרנט על סוגיו השונים;
Surviving Panda, Penguin & The Zoo, בהנחיית גלעד ששון מנקודה ובהשתתפות אלי פלדבאום מ-RankAbove, אורי ברייטמן מ-TBWA וג'ים בויקין מ-Internet Marketing Ninjas, על דרכי ההתמודדות עם שינויי האלגוריתם של גוגל;
Schema & Rich Snippets, בהנחיית מרים שוואב מ-illuminea ובהשתתפות אלכס מוס מ-3 Door Digital, ברק הלמן מ- MarketerEdge.com וקלמן לבוביץ' מ-RankAbove, על סימון סמנטי ואיך הוא יכול לשפר את הסמכותיות של אתר ואת המיקום בתוצאות החיפוש;
Mobile SEO Techniques, בהנחיית ברי שוורץ מ-Rusty Brick ובהשתתפות אריאל הוכסטאט מ- Webcellence ופול וסלי מ-SEO Web Live, על שיטות מומלצות לקידום אתרי מובייל בגוגל ובבינג;
Internationalization SEO, בהנחיית ברי שוורץ מ-Rusty Brick ובהשתתפות אריאל הוכסטאט מ-Webcellence, ג'ייסון לקס מ-SAP וקלמן לבוביץ' מ-RankAbove, על הדילמות הייחודיות הכרוכות בניהול אתר שפונה לקהל בינלאומי.
יהיו גם כמה פאנלים שייוחדו לקידום ברשתות חברתיות:
YouTube & Video Optimization, בהנחיית גלעד ששון מנקודה, ובהשתתפות ברק הלמן מ- MarketerEdge.com ועקיבא בן-עזרא מ-Ben Ezra Marketing, על אופטימיזציית סרטוני וידאו לתוצאות החיפוש של גוגל ושל בינג;
Google+ & Twitter Techniques, בהנחיית הלל פולד מ- inneractive ובהשתתפות אהרון פרידמן מ-Spark, מרים שוואב מ-illuminea, צפריר ריהן מ-Do Share וג'ון ברג מ-Wibiya/Conduit, עם המלצות לשיווק ברשתות חברתיות מובילות אלו;
Facebook & Social Ads, בהנחיית אופיר כהן מ-Universal McCann Search ובהשתתפות מרטי ויינטראוב מ-aimClear, אדם טל מ-AdamTal.com ודויד מארק מ-Serp Intelligence, על פרסום בפייסבוק וברשתות חברתיות כלינקדאין, טוויטר ואחרות.
ולבסוף, Aggressive SEO, בהנחיית גלעד ששון מנקודה, ובהשתתפות זיו דסקאלו מ-Wise Impact, ארי נחמני מ-Kahena Digital Marketing, טל פריהר מ-Tal Advance Tech ושגיא קהלני מ-blackjack שיחשפו את שיטות הקידום המלוכלכות הנהוגות בתעשיות תחרותיות במיוחד.