התיאורים בתוצאות החיפוש בגוגל הולכים להתרחב מ-160 תווים ל-320 תווים, אבל גוגל (עדיין) לא ממליצים לאנשי SEO להרחיב את תגיות התיאור (Meta Description).
גוגל הודיעו כי הם הרחיבו את התיאור המופיע בתוצאות החיפוש למקסימום של 320 תווים. לפי ההודעה של גוגל, מטרת ההרחבה היא לאפשר תקצירים יותר תיאוריים ושימושיים שיעזרו לגוגל להבין טוב יותר את מידת הרלוונטיות של הדף לשאילתת החיפוש.
התיאורים הם מעין תקצירים של הדף המופיעים מתחת לכותרת ולקישור בתוצאות החיפוש בגוגל. ברוב המקרים התיאורים בתוצאות החיפוש נשאבים מתגית ה-Meta Description, אבל במקרים מסוימים הם נלקחים מתוכן הדף.
עד עכשיו אורך התיאורים הוגבל לכ-156 תווים, ותיאורים ארוכים מזה נקטעו בתוצאות החיפוש. בינתיים גוגל לא שינו את הנחיותיהם הרשמיות לגבי האורך המומלץ לתגית התיאור. אל תמהרו להרחיב את תגיות התיאור, כתב בטוויטר דני סאליבן (כיום עובד בגוגל), מדובר בתהליך דינמי. כלומר, גוגל יתאימו אוטומטית את התיאור ואת אורכו לפי תוכן הדף ושאילתת החיפוש הספציפית.