גוגל נגד AI

לפי סקר חדש, 42% מהנשאלים ענו שהחיפוש בגוגל ובמנועי חיפוש מסורתיים נעשה פחות שימושי עבורם. בנוסף, 61% מבני דור ה-Z (ילידי שנות ה-90 המאוחרות ושנות ה-2,000 המוקדמות) ו-53% מבני דור המילניום (ילידי שנות ה–80 וה-90) מעדיפים לחפש מידע בכלי בינה מלאכותית על פני חיפוש בגוגל.

הסקר נערך על ידי חברת Vox Media בשיתוף פעולה עם Two Cents Insights והשתתפו בו כ-2,000 אנשים.

עוד נתונים מעניינים החיפוש בגוגל

זה לא הסקר הראשון שמצביע על ירידה בשביעות הרצון מתוצאות החיפוש בגוגל. עם העלייה במנועי חיפוש מבוססי בינה מלאכותית והגידול בשימוש ברשתות חברתיות כמו טיקטוק, אינסטגרם ואחרות לחיפוש מידע, נראה שהשליטה של גוגל מתחילה להתערער. מתחילת השנה ירד נתח השוק של גוגל בחיפוש באינטרנט אל מתחת ל-90%, לראשונה מאז שנת 2015.

איך להתאים את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי לשינויים האלה?

גוגל הוא עדיין מקור תנועה אמין ויציב יחסית. עם זאת, חשוב להתאים את אסטרטגיית השיווק לשינויים בהרגלי החיפוש של לקוחות פוטנציאליים. למשל:

רוצים להתאים את אסטרטגיית השיווק לעידן החדש של חיפוש מידע? דברו איתנו.