גוגל הודיעו אתמול על פורמט מודעות קרסלה ייחודי לתעשיית הרכב ולמותגי רכב כגון הונדה, טויוטה וכדומה. נכון לעכשיו, Model Automotive Ads זמינות רק בארצות הברית.
מעכשיו, מותגים מתעשיית הרכב המפרסמים בגוגל יכולים אפשר לשלב חוויית משתמש עשירה יותר במודעות החיפוש של גוגל. המודעות יוצגו לחיפושים על שם המותג, במודלים, סוכנויות רכב וכדומה, והן יכללו תמונות באיכות גבוהה בתצוגת קרוסלה (בדומה למודעות הקרוסלה של פייסבוק), קישור לאתר הרשמי, הצעות מיוחדות על המודל הספציפי וניווט לסוכנויות רכב מקומיות ממפות גוגל.
לפי גוגל, כמחצית מהחיפושים בנושאי רכב נעשים בסמארטפון, עלייה של 51% בהשוואה לשנים קודמות. מודעות מסוג זה יאפשרו למפרסמים לתפוס את הקונים הפוטנציאלים במה שגוגל מכנים Micro Moments, כלומר ברגעים הקריטיים שבהם המשתמשים מתעניינים במודלים של מכוניות, מחפשים מבצעים וטיפים בזמן אמת לבחירת הרכב.
כמו כן, בחיפושים בגוגל בנושאי מכוניות ישנה עלייה בחיפוש תמונות. לפי גוגל, שיעור החיפושים של תמונות של שמות מותגי רכב עלה ב-37% בשנים האחרונות. 80% מחיפושים אלו נעשים במובייל, והצפייה בתמונות של מכוניות או של משאיות היא הפעילות הנפוצה ביותר במובייל בהקשר של קניית כלי רכב. לכן, מודעות גוגל החדשות למכוניות אמורות לשחזר את החוויה של אולם תצוגה ישירות בתוצאות החיפוש במובייל: תמונות פנים וחוץ של המכונית, מידע נוסף עליהן כמו צריכה משוערת של דלק לקילומטר, ביצועים, פיצ'רים מתקדמים ועוד.
כאמור, פורמט מודעות הקרוסלה של גוגל זמין רק בארצות הברית ורק אצל יצרני רכב ששיתפו פעולה עם גוגל ואפשרו להציג את תמונות המכוניות באופן טבעי בתוצאות החיפוש. אנחנו לא נתפלא אם בהמשך גוגל ייצרו פורמט מודעות מותאם לסוגים אחרים של תוצאות חיפוש כמו חיפושים של אנשים מפורסמים, מתכונים או תחומי קניות שונים.
מעוניינים לנהל קמפיין קידום ממומן בגוגל? צרו אתנו קשר.