גוגל הודיעו על הרחבת ה-Rich Cards (כרטיסי תצוגה עשירה), תוצאות חיפוש אנכיות וויזואליות בסגנון מודעות הקרוסלה של פייסבוק, לעוד שני תחומים נוספים: מסעדות מקומיות וקורסים מקוונים (בשלב הזה בארצות הברית בלבד). הפיצ'ר הושק לראשונה בחודש מאי השנה בכנס המפתחים של גוגל (Google I/O) והוגבלו בהתחלה לאתרי סרטים ומתכונים. גוגל ממשיכים לבחון הוספה של Rich Cards לעוד תחומים.
ה-Rich Cards החדשים כוללים שני סוגי תוצאות חיפוש:
תוצאות אנכיות, דמויות קרוסלה, המאפשרות למשתמש לדפדף ימינה ושמאלה.
גוש של שלוש תוצאות חיפוש טקסטואליות, המיועד בעיקר להצגת קורסים.
גוגל ציינו כי אף על פי ש-AMP אינו נדרש עבור דפי מסעדות מקומיות או קורסים באינטרנט, AMP מציע למחפשים בגוגל חוויית משתמש מהירה וידידותיות יותר, ולכן הם ממליצים לשלב בין הטמעת ה-Rich Cards ו-AMP כדי לשפר את המעורבות של המשתמשים. מי שילחץ על ה-Rich Card מהטלפון הנייד יועבר מידית לדף ה-AMP וכך יוכל לדפדף בין דפי האתר.
כדי לאפשר הטמעה פשוטה של Rich Cards באתרים רלוונטיים, גוגל עדכנו את המסמכים הטכניים באתר המפתחים (איך להטמיע Rich Cards בדפי מסעדות ובקורסים מקוונים), וכן ערכו שינויים נוספים בכלים:
הכלי לבדיקת נתונים מובנים ב-Google Search Console מציג שגיאות סימון ותצוגה מקדימה עבור כרטיסי תצוגה עשירה של דפי מסעדות מקומיות.
הדו"ח כרטיסי תצוגה עשירה ב-Search Console מציג את הכרטיסים המכילים שגיאות ואת אלו שאפשר לשפר באמצעות סימון נתונים מובנים נוספים.
כלי הבדיקה ל-AMP מאפשר לתקף דפי AMP וכן לסמן את הדף.
המשיכו לעקוב אחרינו למידע נוסף על קידום אתרים בגוגל.