%d7%a2%d7%93%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%91%d7%95%d7%a7-%d7%90%d7%95%d7%a7%d7%98%d7%95%d7%91%d7%a8-2016-1

בכל חודש פייסבוק מעדכנים את שותפי הפרסום שלהם בחידושים ובכלי הפרסום החדשים שנוספו לפלטפורמה. אז מה מחכה לנו בפרסום בפייסבוק בתשע"ז?
 
עדכון כלי הפרסום Facebook Offers

כפי שעדכנו בחודש שעבר, פייסבוק מרעננים את כלי הפרסום הוותיק הצעות (Offers) ומתאימים אותו לגלישה ממכשירים ניידים.

בפורמט החדש של הצעות פייסבוק יוכלו המפרסמים להציע שני סוגים של הצעות: קופונים והטבות לקנייה באתר (זמינים כבר עכשיו) או בחנות הפיזית (האפשרות תהיה זמינה בשבועות הבאים). את ההצעות יהיה אפשר לקדם באמצעות מודעות offers או באמצעות פרסום בדף הפייסבוק, ולהשתמש בכל אפשרויות העיצוב, המיקוד והמעקב הזמינים למפרסמים בפייסבוק. למשתמשים נוספו פיצ'רים המאפשרים להם לשמור את ההצעות הרלוונטיות ביותר ולעקוב אחר ההצעות של דפים מסוימים.

פייסבוק offers

 

בעתיד, מפרסמים יוכלו ליצור הצעות מותאמות אישית לכל משתמש באמצעות קוד מיוחד כדי שהמשתמשים לא יוכלו לשתף את ההצעות ולהעביר אותן למשתמשים אחרים.
 
שיפור במערכת הפרסום לקמפיינים Reach & Frequency

פייסבוק מעדכנים ומשפרים את מערכת הפרסום ל-Reach & Frequency גם בפייסבוק וגם באינסטגרם. במערכת המשופרת יהיה אפשר לשנות את התקציב אחרי שהקמפיין נוצר (שינוי משמעותי בהשוואה לתקציב קבוע), לעצור את המודעות ולשנות את משך הקמפיינים.

בנוסף, פייסבוק הרחיבו את תצוגת התחזית של ביצועי הקמפיין, והמפרסמים יוכלו לקבל הערכה (משוערת ולא בהכרח מדויקת) לגבי הביצועים הצפויים של הקמפיין בכל אחד מהמיקומים: בניוזפיד בנייד ובדסקטופ, במודעות הצד ובאינסטגרם.
 
פורטל קריאייטיב חדש למפרסמים

במאי האחרון במסגרת פסטיבל הקולנוע בקאן הציגו פייסבוק את Creative Hub, פורטל קריאייטיב המיועד למפרסמים. ההרשמה לפורטל נפתחה זה עכשיו, והחברים בו יוכלו להתנסות ביצירת מודעות בכל פורמט, פלטפורמה ומכשיר, לקבל תצוגה מוקדמת של המודעות ולבחון את המראה והחוויה שלהן במובייל, לשתף ברעיונות ולקבל תגובות מקהילת המפרסמים של פייסבוק, לקבל השראה מקמפיינים פרסומיים של מיטב המותגים וחברות הפרסום ועוד.

לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן

פייסבוק creative hub

 
וידאו צ'אט באפליקציה מסנג'ר
פייסבוק השיקו פיצ'ר חדש באפליקציית המסרים המידיים מסנג'ר: Instant Video, המאפשר לנהל שיחת וידאו תוך כדי התכתבות במסנג'ר (בדומה לשיחות הווידאו באפליקציה סנאפצ'ט). הפיצ'ר החדש נמצא רק בגרסה העדכנית ביותר של מסנג'ר ובאמצעותו יהיה אפשר לפתוח חלונית וידאו במקביל לצ'אט ולצלם וידאו בלייב, עם או בלי סאונד. השותף לשיחה יוכל לבחור בין להגיב בווידאו או לדבוק בכתיבה.

שיחת וידאו במסנג'ר של פייסבוק

 

המשיכו לעקוב אחרינו ולקבל מידע עדכני על החידושים בפייסבוק.