מה?
פאנל מומחים בפרסום במדיה החברתית המדגים איך לפרסם ברשתות החברתיות המובילות – פייסבוק, טוויטר ולינקדאין – כדי למשוך יותר מבקרים איכותיים לאתר.
מי?
מנחה: אופיר כהן מ-Universal McCann Search
משתתפים: מרטי וויינטראוב מ-aimClear, אדם טל מ-AdamTal.com ודוד מרק מ-Serp Intelligence.
מה כדאי לקחת אתכם?
פרסום בפייסבוק – המטרה: משתמשי מובייל
optimized CPM – אופטימיזציה של מודעת הפרסום בפייסבוק לפעולה מסוימת (תגובה, לייק וכדומה)
פרסום בתוצאות החיפוש של פייסבוק לפי מילות מפתח
FBX – Facebook Exchange – פלטפורמת retargeting – היתרון העיקרי שלה הוא המיידיות
קהל היעד האידיאלי לפרסום sponsored stories בפייסבוק: אנשי מדיה ועיתונאים (מהסיבה הפשוטה שהם יכולים לפתח את הסיפור בפלטפורמות אחרות).