הבלוג שלנו

Promote or Not? – דיגיטיפ לקידום באינסטגרם

'Gilad Sasson'
13 באוגוסט 2018
זמן קריאה: דקה אחת

 

הרבה פעמים אנחנו רוצים לקדם מודעה בחשבון האינסטגרם שלנו ולא מצליחים להגיע לקהלים הרלוונטים.

מה יכולה להיות הסיבה?

יכול להיות שאנחנו לוחצים על כפתור ה-promote הכחול שנמצא מתחת לכל פוסט בפרופיל העסקי באינסטגרם, פעולה המגבילה את מידת החשיפה לקהלים של המודעות שלנו.

למה לא כדאי לקדם דרך promote

כפתור ה- promote אולי ישיג לכם לייקים, אבל הוא לא ישרת את המטרה, ויגרום לכם להוציא כסף מיותר. באמצעות כפתור ה- promote באינסטגרם ניתן להגיע לשלושה סוגי קהלים:

  1. אוטומטי: אינסטגרם תפלח עוקבים שנראים כמו העוקבים שלך (לא בטוח שאתם תרצו אנשים כמו האנשים שעוקבים אחריכם עכשיו, כי יכול להיות שיש לכם עוקבים שאינם בהכרח קהל היעד שלכם, למשל עוקבים ממדינות אחרות וכדומה).
  2. מקומי: פילוח קהלי היעד לפי מיקומם הגאוגרפי (כאן האפשרויות הן מאוד מוגבלות).
  3. ידני: בחירת אנשים, מקומות או תחומי עניין לפילוח (זו האפשרות הנרחבת ביותר, אבל היא עדיין מוגבלת באפשרויות ופחות נוחה לשימוש דרך הנייד).

אנחנו ממליצים להפסיק לקדם בשיטה הזו, ולהתחיל לקדם קמפיינים בשיטה הטובה יותר: דרך חשבון המודעות בפייסבוק.

למה?

כי על ידי שימוש בכלי הפרסום בפייסבוק תוכלו למקד את הקהלים שלכם בצורה המדויקת ביותר: דרך הזנת רשימות מיילים או טלפונים, תחומי עניין, תחומי עיסוק, מיקום גאוגרפי על פי נקודות ציון על מפה ועוד, ואפילו תוכלו לבחור מי לא ייחשף למודעה שלכם דרך Exclude קהלים. בנוסף, תוכלו לראות סטטיסטיקות שונות על נתוני הקמפיינים העתידיים.

אחרי שבחרתם את הקהלים הרלוונטיים, המשיכו ליצירת קבוצת המודעה (Adset) ותחת placements (מיקומים) סמנו את הסעיף Instagram feed.

בהצלחה:)