פייסבוק הודיעו על מספר עדכונים בדפים העסקיים, בהם פיצ'ר המאפשר לקבל המלצות על עסקים מחברים וכפתורי קריאה לפעולה חדשים.
המלצות מחברים בפייסבוק
פייסבוק התחילו לבחון פיצ'ר חדש המאפשר למשתמשים להיעזר בחבריהם בפייסבוק כדי לקבל המלצות על עסקים מקומיים, אטרקציות תיירותיות, אירועים וכדומה.
המשתמשים בפייסבוק נוטים להתייעץ עם חברים, בני משפחה וקבוצות בפייסבוק לפני נסיעות לחו"ל, הזמנת איש מקצוע או בחירת מסעדה. הפיצ'ר הניסיוני החדש של פייסבוק יאפשר למשתמשים למצוא את ההמלצות האלה בקלות ולרכז אותן במקום אחד.
משתמשים שיבקשו המלצות על עסקים או שירותים מקומיים בפוסט בפייסבוק יוכלו להפעיל את הפיצ'ר "המלצות", ואז התגובות של החברים לפוסט ימופו וירוכזו במקום אחד, ויפנו ישירות אל בית העסק המומלץ. כדי לוודא שהמשתמשים יגיעו אל העסק שלכם אם ימליצו עליו, יש למלא את חלק ה"אודות" בדף הפייסבוק. בנוסף, משתמשים יוכלו לגשת לסימניית ההמלצות בגרסת הדסקטופ של פייסבוק כדי לבקש המלצות או לענות על שאלות של חברים.
בנוסף, פייסבוק עיצבו מחדש את סימניית האירועים, ועכשיו אפשר גם לדפדף בין המלצות לאירועים לפי ההעדפות של חברים או לפי ההיסטוריה הפרטית של אינטראקציה עם אירועים בפייסבוק.
הרחבת כפתורי הקריאה לפעולה בדפים העסקיים בפייסבוק
כבר בשנה שעברה התחילו פייסבוק להבליט את הקריאות לפעולה בדפים העסקיים במטרה לאפשר ללקוחות לתקשר ישירות עם העסקים דרך פייסבוק. אבל מכיוון שהקלקה על הכפתור לעתים הובילה את המשתמשים אל אתרים ודפי נחיתה שאינם מותאמים למובייל, פייסבוק החליטו לשפר את כפתורי הפעולה ולאפשר למשתמשים גם לקבוע פגישות, להזמין, לקנות ולבצע עוד פעולות ישירות מדף הפייסבוק. בעלי עסקים יכולים לבחור ולהוסיף כפתורי קריאה לפעולה לדף הפייסבוק ולהפנות את המשתמשים לטופס הרשמה שאותו יוכלו למלא בכמה נגיעות זריזות.
לדוגמה, משתמשים רעבים יוכלו לצפות בתפריט, לבחור את ההזמנה ולהזמין משלוח ישירות מדף הפייסבוק של המסעדה. אחרים יוכלו לסרוק את השירותים שמציע מועדון הספא בסביבתם הקרובה ולקבוע תור בו במקום.
איך להטמיע את כפתורי הקריאה לפעולה בדף העסק בפייסבוק?
1. למזג עם ספקי השירות הנוכחיים
לחבר את החשבון בכלים ושירותים חיצוניים המשמשים לניהול המשלוחים וההזמנות בעסק, כמו ticketmaster למכירת כרטיסים. (בשלב זה האינטגרציה פתוחה רק לעסקים בארצות הברית, אבל בעתיד פייסבוק מתכוונים להוסיף עוד ספקים חיצוניים).
2. לנהל את ההזמנות והפניות באמצעות מסנג'ר
בעלי דפים עסקיים שאינם עובדים עם ספק חיצוני יכולים לנהל הזמנות, קביעת פגישות ופניות של לקוחות אל דף הפייסבוק באמצעות מסנג'ר. הכפתורים החדשים "Get Quote" ו-"Request Time" יפתחו אוטומטית חלון צ'ט במסנג'ר בין המשתמש והעסק, והמשתמש יוכל לקבוע פגישה או לקבל הצעת מחיר.
כאמור חלק מהעדכונים האלה זמינים רק בארצות הברית. כפתור הקריאה לפעולה "Shop Now" זמין לכל הדפים בכל העולם, והוא מאפשר למשתמשים לקנות ישירות מהחלק של החנות בדף. בנוסף, פייסבוק מתחילים להציג דרך לתייג פוסטים עם שמות מוצרים המוצעים למכירה בחנות בפייסבוק.
לסיכום, פייסבוק מוסיפים עוד פיצ'רים לדפים העסקיים שמטרתם לשמש מעין חלופה ידידותית למובייל לאתר האינטרנט ולהבטיח שהמשתמשים יבלו זמן ככל האפשר בפלטפורמה.
המשיכו לעקוב אחרינו לעדכונים נוספים על קידום עסקים בפייסבוק. אם אתם מעוניינים לנהל קמפיינים בפייסבוק, צרו אתנו קשר ונשמח לעזור לכם.