פייסבוק השיקו בסוף השבוע שעבר כלי חדש למיקוד אורגני: Audience Optimization. מטרת הכלי היא לעזור לבעלי דפים לשפר את התפוצה ואת המעורבות של הפוסטים האורגניים (כלומר הלא-ממומנים), וגם להבין טוב יותר מה מעניין את האנשים שמקליקים על הפוסטים. הכלי מציין מי הקהל שיש סיכוי גדול שיגיב לפוסט, וכך עוזר לשפר את הרלוונטיות של הפוסטים ולהגדיל את המעורבות בפוסט ובדף כולו.

יש שלושה פיצ'רים בכלי Audience Optimization:

קהלים מועדפים (Preferred Audiences): פיצ'ר המאפשר לבעלי דפים להוסיף לתוכן תגיות של תחומי עניין ולעזור לפייסבוק לקשר משתמשים עם הנושאים ותתי-הנושאים שמעניינים אותם. כך, במקום להגביל את הקהל שרואה את הפוסטים בניוזפיד, התגיות האלו יוצרות עבור כל משתמש בנפרד סדרי עדיפויות של הנושאים שהכי מעניינים אותם.

הגבלת קהלים (Audience Restrictions): פיצ'ר המאפשר לבעלי דפים להגביל את הנראות של פוסטים מסוימים בפייסבוק באמצעות הגדרת הקהלים שלא ימצאו את התוכן רלוונטי, לפי נתונים דמוגרפיים כמו מיקום, שפה, גיל או מין. אפשר להשתמש בפיצ'ר לצד אפשרויות הקהלים המועדפים.

נתוני שימוש של קהלים (Audience Insights): פיצ'ר המציג את הביצועים של התוכן, עד לרמת הפוסט ועם מיון לתגיות של תחומי העניין. הפיצ'ר נוסף לנתוני השימוש הכלליים של הדף. לאחר פרסום הפוסט, נתוני השימוש של הקהלים המועדפים יכולים לעזור לבעלי הדפים להבין אילו קטגוריות שונות של אנשים מגיבות לכל תגית.

קידום אורגני בפייסבוק

הכלי אופטימיזציה של קהלים זמין לכל דפי הפייסבוק באנגלית ובכמה פלטפורמות:

מיקוד קהלים בפייסבוק

 

הטיפים של פייסבוק לתיוג קהלים:

– לא לכלול את כל הנושאים או הדמויות המוזכרות בפוסט. המטרה היא להגדיר קהל יעד, לא לפרט מילות מפתח.

 

צרו אתנו קשר למידע נוסף על קידום אורגני או ממומן בפייסבוק