פרטים על Search Ads של אפל
אפל מציעים דרך קלה ויעילה לשווק אפליקציות באמצעות פרסום מודעות בתוצאות החיפוש בחנות האפליקציות, הפלטפורמה המרכזית לחיפוש אפליקציות. (לפי אפל 65% מההורדות מגיעות ישירות מחיפוש באפסטור). מפתחי אפליקציות יכולים להציע הצעות מחיר כדי שמודעות הפרסום יופיעו עם חיפוש מילות מפתח מסוימות. המודעות יהיו זמינות באמצעות מערכת מכרזים, ובכל דף תוצאות תופיע רק מודעה אחת. התאמת המודעות למילות החיפוש תיעשה באופן אוטומטי והיא מבוססת על שילוב בין גובה הצעת המחיר לרלוונטיות של האפליקציה לשאילתת החיפוש.
המודעות יובחנו מתוצאות החיפוש הרגילות באמצעות רקע כחול והתגית "Ad", אבל התוכן והתמונות שלהן יהיו זהות למה שמופיע בדפי התיאורים של האפסטור של אפל.
תמונה: techcrunch.com
אפשרויות המיקוד ב-Search Ads:
אפל מציעים למפרסמים כמה אפשרויות מיקוד מתקדמות כדי לוודא שהמודעות ייחשפו בפני קהל היעד הרלוונטי:
– אייפון או אייפד: ברירת המחדל היא להציג את המודעות בפני משתמשים בשני המכשירים, אבל מפרסמים יוכלו לבחור להציג את המודעות רק במכשיר אחד.
– מילות חיפוש: מפרסמים יוכלו לבחור מילות מפתח או לבחור מההצעות הרלוונטיות המוצעות ב-Search Ads. בדומה לקידום ממומן בגוגל, אפל מציגים את מדד הפופולריות של כל ביטוי כדי לעזור למפרסמים לבחור את המילים המתאימות ביותר לקידום האפליקציה.
– נתונים דמוגרפיים: מפרסמים יכולים למקד את הקהל לפני נתונים כמו מין, גיל או אזור גאוגרפי. בנוסף, אפשר לבחור בין להציג את המודעה ללקוחות קיימים, למשתמשים שכבר הורידו אפליקציות אחרות בבעלותכם או לכולם.
– תזמון המודעות: אפשר לקבוע שהקמפיין ירוץ בין תאריכים מסוימים או שהמודעות יוצגו רק בימים או בשעות ספציפיות.
מעקב אחר קמפיינים Search Ads
הדוחות במערכת הפרסום מציגים מידע נרחב על הביצועים של הקמפיינים ועל שינויים ומגמות בכל מדדי המפתח, ואפשר לשפר ולהתאים את הקמפיינים בהתאם. כמו כן, אפשר להשתמש ב-Search Ads Attribution API כדי לקבל מידע מעמיק יותר על מילות המפתח ועל קהל היעד.
מפתחי אפליקציות העומדים בדרישות של אפל ויירשמו ל-Search Ads יקבלו זיכוי בשווי של 100$ כדי להשתתף בתכנית. לפרטים נוספים: https://searchads.apple.com/