באוקטובר השיקו פייסבוק את מודעות הלידים, פורמט מודעות המאפשר למשתמשים למלא טפסים במהירות באמצעות המידע האישי שנמצא בפרופילים בפייסבוק. מעכשיו מודעות הלידים זמינות גם בדסקטופ.
מודעות לידים בפייסבוק – איך לפרסם מודעות לידים?
בנוסף, פייסבוק השיקו שני פיצ'רים שנועדו לספק למשתמשים מידע נוסף על העסק לפני שהם נרשמים:
Context Card – חלון אופציונלי נוסף המופיע בין ההקלקה על מודעת הליד לפתיחת טופס ההרשמה, ובו עסקים יכולים להציע פרטים נוספים על יעד ההרשמה, כמו למשל איזה תוכן יופיע בניוזלטר שהם נרשמים אליו. הפיצ'ר הזה מאפשר לעסקים לוודא שהלידים הנרשמים לשירות הם איכותיים ורלוונטיים.
מודעות קרוסלה – מודעות הלידים יהיו זמינות מעכשיו גם בפורמט הקרוסלה, והן מאפשרות לעסקים להציג עד חמש תמונות וכותרות לפני שהמשתמשים יקליקו על טופס ההרשמה. מפרסמים יוכלו להשתמש במשטחים של מודעת הקרוסלה כדי להציג את היתרונות של מילוי הטופס.
לפי פייסבוק, למודעות הלידים יש הצלחה רבה בקרב מפרסמים. חברת מזדה למשל, קיבלה עלייה של פי 5 בפניות בהשוואה למודעות רגילות המפנות לאתר, והמחיר לליד ירד ב-85%. אתר התיירות Secret, קיבל פי 2 פניות במייל בהשוואה לקמפיינים אחרים בפייסבוק, והמחיר לליד ירד ב-52%.